tiistai 20. syyskuuta 2011

Täydellinen juhlamekko



Lupasin kommenttiboksissa kuvan täydellisestä pikkumustastani. Hihoissa näkyy vielä vähän käytön jälkiä lauantailta, mutta tätä mekkoa ei vain voi silittää. Tai ehkä voisi, mutta minä en ainakaan uskalla kokeilla. En itse asiassa uskalla tehdä sille yhtään mitään muuta kuin tuulettaa ja pitää. Hannaaminen johtuu siitä, että leninki on siis 60 vuotta vanha. Se kuului famulleni, joka oli kunnon seurapiirirouva. Sen jälkeen, kun sain tämän käsiini, en ole tainnut paljoa muita juhlamekkoja pitääkään.

Mekko roikkuu henkarissa, eikä päälläni sen vuoksi, että olen yksin kotona, enkä saa sitä yksin päälleni. Sekä pukeminen että riisuminen vaativat toisenkin käsiparin. Ei siis universumin käytännöllisin vaatekappale, mutta who cares kun se on muuten niin ihana!

8 kommenttia:

  1. Puku on kyllä ihan mielettömän upea ja kyllä, täydellinen. Mä tarvitsisin kans tuollaisen! Tai niin varmaan jokainen nainen. Todella oikeuksiinsa se pääsee kuitenkin vasta sun päällä :)

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana aarre :-)
    Joku pukusuunnittelija puhui joskus haastattelussa juhlamekkojen ja korujen positiivisista energioista - kuinka niitä pidetään iloisissa tilanteissa. Varsinkin perintökorut/mekot antavat hyviä energioita niitä kantavalle, koska niissä on "säilynyt" positiivisia hetkiä.
    Huuhaata tai ei. Perintömekot ja korut ovat ihania!

    VastaaPoista
  3. Toi mekko on yhä niin kaunis ja vieläkin kauniimpi sun päällä!

    VastaaPoista
  4. Mä voisin huolia myös tuollaisen täydellisen pikkumustan. Famun mekko on ihana, ihana! Niin ja nuo aikaisemmassa postauksessa olleet kengät sopii kyllä ihan perfect LVn kanssa. I like!

    VastaaPoista
  5. Onpa kaunis mekko! Onko se satiinia?

    -Dora

    VastaaPoista
  6. Jona: No todellakin - jokainen nainen tarvitsee täydellisen pikkumustan! Ihan totta, että puku ei tuossa tule ihan parhaalla tavalla esiin, mutta se on tosiaan TODELLA hankala pukea ja riisua yksin. No can do.

    Viherrys: No kyllä tuossa mun mielestä on paljonkin järkeä! Mulla on paljon famun vanhoja juhlapukuja ja perintökoruja. Niitä on aivan ihanaa käyttää ja niistä todella tulee juhlava fiilis. :)

    Miss P: Tää on kyllä munkin mielestä vuodesta toiseen niin ihana! :)

    Mrs J.: Eikö olekin ihana! Ja kenkien kanssa kävi kyllä todellinen tuuri, kun luonnossa kaikki sävyt matchasivat just eikä melkein. :)

    -Dora: Kiitos! On, sellaista oikein paksua tönkkösatiinia. :)

    VastaaPoista
  7. Ihana mekko! En ole ennen kommentoinut, mutta nauttinut koko kesän teidän purjehdusreissuista ja nyt näistä sisustustuulista :) Itse en purjehduksen päälle ymmärrä, mutta jotenkin olen jäänyt koukkuun blogiisi....

    VastaaPoista
  8. Annastiina: Mä olen iloinen, että täällä on ollut ei-purjehtijoillekin jotain. :) Kiva siis, kun oot täällä!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!