perjantai 14. lokakuuta 2011

Kompromissi

Tiedän, että uhittelin keväällä ostavani talveksi Henri Lloydin duffelin. Tänään minulle selvisi, että se maksaa 470 euroa. Hups. Tilanne vaati välitöntä suunnitelmien revisiointia. Tummansinisten duffelien löytäminen on muuten tosi vaikeata. Se varmaan johtuu siitä, ettei duffeli taida olla erityisemmin muodissa tällä hetkellä. Reissusta takkia ei löytynyt, vaikka olin ihan varma, että vaikkapa Tommy Hilfiger olisi äkännyt tällaisen mallistoonsa. Abercrombien versiossa oli karvahuppu (eli pyhäinhäväistys) ja se oli ihan liian lyhyt. Miesten malli olisi ollut hyvä, mutta se maksoi yli 700 dollaria. Niinpä palasin Country Attiren sivuille ja päätin yhdistää haaveeni Barbourin öljykangastakista ja perinteisetä duffelitakista. Ha, Barbourin duffeli! Ja vielä alessa!



Tilasin vuosi sitten Country Attiresta Hunterini ja olin todella tyytyväinen. Toimitus oli ilmainen ja nopea ja saappaat maksoivat muistaakseni 59 puntaa (Stockalla silloin 120 euroa). Odottelen siis takkiani saapuvaksi ensi viikolla. Jipii!

Kuva Country Attire

8 kommenttia:

  1. Duffelit on klassikoita! Peukuta mun puolesta, että ensi viikolla löydän sen Burberryn Outletistä Londonissa!

    VastaaPoista
  2. Ora: Jei!

    Emppu: Eikö ookin! En malta odottaa!

    Tickler: No se on just näin, klassikot rules! Ja todellakin peukutan. :)

    VastaaPoista
  3. Samma här! Siis tuon countryattiren osalta. Homma toimi ja pelitti loistavasti! Oli tosi nopea toimitus omienkin hunttiksien osalta! Muutenkin tullut tsekkailtua esim. barbourin laukkutarjontaa jne..

    Onpas kyllä loistava tuo sinun duffelilöytösi. Like it!

    VastaaPoista
  4. Heidi: Toi on kyllä tosi hyvä nettikauppa! Olen sellainen anglofiili muutenkin, että tuollainen country attire ihan vain sananakin uppoaa. :D

    VastaaPoista
  5. Minä sain viime jouluna lahjaksi sen Henry Lloydin, täällä oli pikkuliikkeessä joku superale, jossa myytiin vain pikkukokoja.
    Duffeli on kyllä ihana, pidinköhän sitä joka päivä sitten joulun jälkeen..

    VastaaPoista
  6. K: Duffeli on ihana, mulla ei ole ollut sellaista kuin varmaan pikkulapsena viimeksi. Mun täytyykin mennä heti kaivelemaan sun vanhoja asukuvia. :D

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!