lauantai 26. marraskuuta 2011

Kahdeksan / Copycat

1. En haaveile omakotitalosta ollenkaan. Päinvastoin toivon, että muutamme joskus vielä takaisin kantakaupunkiin ja kerrostaloon.

2. Tykkään ruokakaupoista tosi paljon ja matkustaessanikin käyn mielelläni ihmettelemässä paikallisia ruokakauppoja. Eniten olen varmaan tykännyt Whole Foodsista. Uusin Eat & Joy on vielä testaamatta, luulen pitäväni siitä. Keskustan Herkku ei mielestäni kalpene ollenkaan muunmaalaisten ja samantapaisten kauppojen joukossa.



3. Minulla ei ole minkäänlaista kilpailuviettiä whatsoever, mutta jotain tapahtuu kun Trivial Pursuit kaivetaan esiin. Menee ihan hermot, jos en voita! Aliaksen kanssa on melkein sama juttu, mutta muihin seurapeleihin en suhtaudu niin kiihkeästi.

4. Vaikka olen muuten liikunnallinen, en voi sietää joukkuepelejä, enkä ole kyllä niissä koskaan pärjännytkään. Myös ryhmätyöt aiheuttavat minussa niskavillojen pystyynnousua.

5. Olen tosi tarkka siitä, että muille ihmisille ja varsinkin puolisolle puhutaan kauniisti. Silti saatan välillä kiroilla kuin merimies.



6. Harrastin säännöllisesti ratsastusta 7-vuotiaasta 17-vuotiaaksi, mutta sen jälkeen olen ollut hevosen selässä vain satunnaisesti. Haaveilen siitä, että ennättäisin jonain päivänä palata rakkaan harrastuksen pariin ja että selkäni ei sanoisi siitä poks. Kerran heppahullu, aina heppahullu. Paitsi, että ponit ovat parhaita.

7. Rakastan kyläilyä sen kaikissa muodoissa. Kutsun mielelläni tärkeitä ihmisiä meille ja vierailen heidän luonaan. Illalliskutsut, bileet, ihan tavalliset kahvitteluhetket ja muuten vaan hengailut ovat kaikki mieleeni.

8. Olen hulluna meikkeihin ja kosmetiikkaan, mutta olen meikannut ihan samalla tavalla varmaan 19 vuotta eli siitä saakka, kun olen ensimmäiset meikkikokeiluni tehnyt. Trendissä oli muutama vuosi sitten juttu "Eroon teinimeikistä". Tunnistin itseni ja häpesin. Mutta aurinkopuuterista en luovu!



Kuvituksena oli tällä kertaa Laivakoiran oma copycat-juttu. Bongasin New Yorkista Coachin ulkomainoksen ja siitähän se (väsynyt) ajatus sitten lähti. Hauskaa viikonloppua kaikille! Huomenna on jo eka adventti!

3 kommenttia:

  1. En tiedä ootko aiemmin kertonut että olet hevosihmisiä? Joka tapauksessa jos ponijutut kiinnostaa, niin tervetuloa lukemaan blogiani.

    Tykkään myös käydä lomareissuilla ruokakaupassa. On kiehtovaa nähdä millaisia tuotteita eri maissa myydään. Kanadalaiset sukulaiset aina sanovat että oon helppo vieras; tiputtaa vaan mut supermarkettiin niin olen tyytyväinen :)

    VastaaPoista
  2. Samis, mä rrrakastan myös ruokakauppakierroksia, sekä kotimaassa (kun on kunnolla aikaa ihmetellä purnukoita ja purkkeja) ja etenkin ulkomailla! :)

    Ei hätää teinimeikistä, sähän olet aina hillitysti ja tyylikkäästi meikattu!

    VastaaPoista
  3. Noora: En usko, että olen maininnut heppahulluutta aiemmin. Ponijutut todellakin kiinnostavat, täytyypä tulla käymään mitä pikimmiten. :)

    Hepsu: Kiitos kauniista sanoistasi, sinä ihana! ja kyllä, aika on ihan olennainen osa ruokakauppaviehätystä. En kestä, jos siellä hoputetaan!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!