sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Boatwear



Kuvat Holebrook ja Boomerang


Mitään en oikeasti tarvitse, kunhan fiilistelin merihenkisiä vaatteita. Merkit ovat minulle tuntemattomia, mutta vaikuttavat kaupassa käpälöitäessä ihan laadukkailta. Hame ja huivi ovat Boomerangin, loput vaatteet Holebrookin. Raidallinen neulepaita on muuten sama, jota ihailin jo silloin Aspössä kesällä. Nyt kollaasin vaatteista miellyttävät eniten hame ja punakuviollinen huppari.

Yksi juttu muuten, joka meillä on ehdottomasti ostoslistalla ja jota suosittelen kaikille muillekin, on Käyntisatamat-kirjanen. Tästä oli viime kesänä todella paljon iloa, kun mietimme, että missä voi tyhjentää septiä ja täyttää vesitankkia, kun halusimme varata saunaa etukäteen jostain saaresta, kun aprikoimme, mistä saisi aamulla tuoreita sämpylöitä... Tämän vuoden kirjanen ilmestyy toukokuussa. Laittakaahan muistiin, veneilijät, jotka eivät tätä tienneet!

8 kommenttia:

  1. Multa löytyy noita Holebrookeja useampiakin ja itseasiassa tuota oikean alakulman raitapaitaa kaksikin eri kuoseilla. Omani olen ostanut Ruotsista. Jos joskus suuntaatte Tukholman saaristoon, niin mun suosikki siellä on ihana Vaxholmin pikkukaupunki ja ihan lähellä vierasvenesatamaa olevassa veneilyliikkeessä on noita Holebrookeja. Ovat mun mielestäni laadukkaita ja pysyneet hyvinä pesussa. Suosittelen!

    VastaaPoista
  2. Mulla on tuolla samalla kuosilla Holebrooksilta tunika/mekko mutta hihattomana. Ostin viime kesänä Hangosta alennusmyynnistä kun oli vähän pulaa sopivista vaatteista. Nyt se kyllä taitaa olla liian iso, harmittavaa. Mulla on sekä Boomerangia että Holebrooksia ja molemmista tykkään ja munkin mielestä laatu on ollut kohdallaan (jos kohta hinnatkin aika korkeat)

    Sorelit ovat olleet mulla hankintalistalla vauvanulkoilutuskengiksi. Pitäisi hakea nyt kun luntakin tuli. Olen kade kun kaveri sai hulluilta päiviltä halvalla harmaat, jotka ovat todella kivan näköiset. Sulla kävi tuuri noiden omiesi kanssa!

    Täälläkin maljakossa kevään ekat tulppaanit (ex-kollega herrasmiehenä toi :), vaalikahvien kanssa syötiin vaan jädeä kun sairastavan lapsen uuvuttama mamma ei jaksanut leipoa pullaa vaikka kuola alkoi valua kun täälläkin oli pullajuttuja ja kaikki muutkin tuntuivat tekevän vaalipullaa. (tosin laskiaspulliin mulla ei ole erityistä suhdetta, korvapuustit ovat mun heikkouteni).

    Käyn kyllä kurkkimassa uudet jutut mutta kommentit tahtoo jäädä kun sätkyilen tuon yhden ikiliikkijan perässä. Tässä siis tällainen kollaasikommentti :) Niin, piti vielä huokaista kaihoisasti Jurmon (ja onko toi yks Utösta?) kuville ja rapsuttaa virtuaalisesti suloista laivakoiraa!

    VastaaPoista
  3. Ei ole tarkoitus täyttää sun kommenttilaatikkoa omilla jorinoillani mutta tuli mieleen vielä, että onko teillä jo Partiolaisten satamakirjat? Niissä siis kuvattu vino pino luonnonsatamia. (toivottavasti tämä ei nyt mennyt kategoriaan tyhmät neuvot?)

    VastaaPoista
  4. Noella: Voi, olen kuullut Vaxholmista ja sinne täytyy ehdottomasti päästä joskus! Kivaa kuulla kehuja Holebrookista, ehkä teen jonkun hankinnan jossain aviheessa. :)

    Elina: Äläs nyt, sun joint on tosi kivoja, oikein odotan aina sun pitkiä kommentteja. :) Partiolaisten satamakirjat meillä onkin, ne on kyllä hyviä. Niistäkin oli paljon apua viime kesänä.

    Mä mietin Soreleja jo silloin kun olivat Hullareilla, mutta en jaksanut lähteä ryysäämään. Ja ihan turhaa se olisikin ollut, kun olivat loppuneet ilmeisesti saman tien. Nyt kävi siis tosiaan tuuri. :) Onko sulla pieni jalka? Mä bongasin nimittäin Levillä Intersportissa lasten Soreleja, ihan samannäköisiä kuin se aikuisten tavallisin malli. Hinta oli jotain 60-70 euroa ja koot meni kuitenkin 38:aan asti. Meinasin ostaa jo silloin, mutta en sitten jostain syystä ostanut. Oli ne kuitenkin tosi paljon edullisemmat kuin aikuisten.

    Holebrookin ja Boomerangin hinnat on munkin mielestä aika kovia, pitänee katsella nimenomaan alekoreista sitten.

    Ja jep, pari kuvaa oli Utöstä. Oispa jo kesä!

    VastaaPoista
  5. Höh, mun muutama edelliset kommentit ei näköjään ollut mennyt läpi. Eli lyhyesti ainakin, että laskiaispullat hillolla, tosi kivat huivit, ostoslistalla vedenkestävä ripsari ja... ja mitäs muuta kirjoitinkaan.

    VastaaPoista
  6. Katos, sieltähän se purjehtija taas nousee - kevättä selkeästi jo rinnassa :).

    Holebrookeja olen ostanut Korppoosta, Rumarstrandin ravintolan yhteydessä olevasta liikkeestä. Campadre-nettikaupassa on aika ajoin Holebrookeja erinomaisilla alennuksilla. Boomerangista olen tehnyt löytöjä Stockholm Quality Outletistä. Molemmat laadultaan erinomaisia eivätkä ihan niin yleisiä.

    VastaaPoista
  7. Anna: No voi pöh, mikähän Bloggeria on vaivannut!

    Tickler: :D Kiitos vinkeistä, täytyy kytistellä noita liikkeitä.

    VastaaPoista
  8. Mulla on kanssa Boomerangia paljon, tosi hyvä laatuisia vaatteita ja kivoja malleja, suosittelen! Campadressa on nyt alessa Holebrookia, huomasin tänään.

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!