perjantai 20. tammikuuta 2012

Fredagsmys

Tänään ohjelmassa oli Matkamessuilla käynti. Olin jo ihan pukeissa. Yritin jopa ottaa päivän asu -kuvaa, mutta huomannette itsekin, miksei täällä niitä juuri ole. Niistä tulee aina tällaisia.


 


Olin aamulla ollut jo tunnin lumitöissä ja todennut, että minun pikku kotterollani ei olisi liikenteeseen mitään asiaa tänään. Mies taas tarvitsi itse autoaan, joten päätin lähteä julkisilla liikenteeseen. Kävelin bussipysäkille ja tällä kahden minuutin matkalla laukkuni kastui läpimäräksi, farkut alkoivat osoittaa uhkaavia kastumisen merkkejä, kengät olivat täynnä lunta ja meikit muisto vain. Totesin, etten tainnut nyt niin paljoa haluta sinne messuille. Käännyin takaisin kotiin ja keitin kupillisen kaakaota.




Aikaisesta paluustani ilahtunut Laivakoira leikki uudella lelullaan. Eliniän odote uudelle lelulle on tällä kertaa vähän pidempi kuin pari päivää, tämä vaikutti nimittäin aika tukevalta tapaukselta.





Kivaa viikonloppua kaikille, muistakaa nautiskella!

6 kommenttia:

  1. Tosi kiva asu ja nyt alkoi heti tehdä kaakaota mieli... Tuota Clipperia olen vasta katsellut kaupassa, mutta kai se on hyvää?

    VastaaPoista
  2. Mulla on melkein samanlainen sinivalkoinen paita, tykkään siitä kovasti! Näyttää sinun päällä myös tosi ihanalta.

    Onko Laivakoiran lelu vielä yhtenä kappaleena?

    VastaaPoista
  3. Viisas päätös. Nimimerkillä 4 päivää jo takana, vielä yhden päivän rypistys pitäisi jaksaa. Jos haluat jostain lisätietoa, ulkoista homma mulle :).

    VastaaPoista
  4. Tessa: Kiitti asukehuista, vaikka ei kai tuossa paljoa näykään... Mun käsikin peittää kätsästi paidan ainoan yksityiskohdan. :D Ja joo, toi kaakao on tosi hyvää! Teen sen luomukevytmaitoon.

    Mrs J.: Kiitti! Ja usko tai älä, lelu ei ole mennyt miksikään ahkerasta leikkimisestä huolimatta!

    Tickler: Kiitos! Et varmaan tsekkaile mun kommentteja messuilla ollessasi, joten taisin myöhästyä... Mua olisi kinnostaneet tosiaan Ruotsin itärannikon kohteet ja Ahvenanmaa. :)

    VastaaPoista
  5. Oh man. Kaakaot kotona suloisen laivakoiran kanssa voitta kyllä äkkiseltään 100-0 märät kengät ja korkeat hanget, joten ei huono valinta. Nätti asu ja mä muuten aina ihailen sun hiuksia, erityisesti kun ne on auki. Mitä sä teet niille, että ovat noin ilmavat, pehmeän lainehtivat ja rennon laitetut. Mun hiukset on aina liian laitetut ja lakalla tärkätyt :D

    VastaaPoista
  6. Jona: Kuva hämää, mä nimittäin tupeeraan ja lakkaan hiuksiani like there's no tomorrow... :D En myöskään pahemmin harjaile niitä ja mun kampaaja kutsuukin mua Rouva Naimatakuksi ja pyörittelee silmiään. Jos mulla on tukka auki, niin olen yleensä pitänyt lämpö-/tarrarullia ensin. Ja sit vaan tupeerannut, pöyhinyt ja lakannut vuoron perään. Kuivasampoo on myös ihan ässä tuote, samoin hiuspuuteri.

    Ja kiitos! :)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!