tiistai 24. tammikuuta 2012

My Super Rich Life

Kukaan ei ole haastanut minua haavepostauskierroksella, mutta ei se mitään, teen postauksen silti. Keksin tosin vain neljä tavaraa, koska yritin valita sellaisia juttuja, jotka oikeasti vaatisivat jonkun Mrs Moneybags -elämän. Lubut, melkein kaikki laukut, Cartierin Tank-kellon, Cartierin Love Braceletin ja monta muuta juttua hylkäsin listaltani, koska jos on oikein säästäväinen ja priorisoi, niin tavallinenkin tallaaja pystyy nämä hankkimaan. Ainakin muutaman vuoden odottelun jälkeen.

Isompi vene olisi ehdottomasti listalla. Annoin mieheni valita laatuveneiden valikoimasta suosikkinsa, koska omalle suosikilleni Finngulfille taisi taannoin käydä huonosti. Mitään valtavaa jahtia meille ei tulisi, vaikka kroisoksia olisimmekin, koska liian isolla veneellä jää sitten monta kivaa pientä paikkaa käymättä, kun syväystä on liikaa. Ja kahdestaan pitäisi voida purjehtia. Pakasta vetäisty X 37 olisi upea, kaikilla herkuilla totta kai!



Kuva X-yachts



Timanttikorvikset ovat joka tytön must. Itse itken edelleen katkeria kyyneleitä, koska isältäni 18-vuotiaana saamani timanttinapit katosivat viimevuotisella lomamatkalla ja niitä ei löytynyt mistään, vaikka tein kaikkeni. Niinpä ostoslistalla olisivat uudet timanttinapit, tällä kertaa vain oikein kunnon mollukat.



Kuva Tiffany

Ei kai tästä maailmasta sellaista laukkujen ystävää löydykään, joka ei Birkinistä haaveilisi. Myös Kelly kelpaisi. Ei se niin nuukaa ole.




Harakka tarvitsee kimaltelevia asioita. Tiffanyn Novo olisi viimeisen päälle upea sormus, vähintään puolentoista karaatin timantilla, tietty. Enkä minä tuota allianssiakaan pahakseni pistäisi. Allianssisormukset ovat suuria suosikkejani, vihkisormuksenikin on sellainen. Oma sormukseni on tosin huomattavasti maltillisemman kokoisilla timanteilla. :D


Kuva Polyvore


Lottovoittoa tai muuta yllättävää ja suurta rahalahjoitusta odotellessa ilonaiheeni ovat huomattavasti arkisempia.








9 kommenttia:

  1. Ihania haaveita, Birkinin (tosin ruskeana) ja timantit ottaisin minäkin heti ja myöskin veneen, tosin toimituksen haluaisin muutaman vuoden päähän. Sitten siihen hetkeen kun tuo pienempi osaisi olla konttaamatta suoraan mereen :).

    VastaaPoista
  2. Mitä ihmettä?? Otitsä jotain telepaattisia yhteyksiä tänne päin?? Haaveet natsaa niin hienosti. Ehkä mä voisin nuo timanttikorvikset vaihtaa johonkin ihanaan mökkiin jollain rinteen reunalla. Katos mun daimondsit on vielä tallessa ja sähän voit sitten tulla meidän möksällä käymään ;).

    Ja tulppaanit & pulla on mullakin tänään ollut edessä. Hillolla, ei mantelimassalla.

    Pienistä iloista nauttien, isoista haaveillen.

    VastaaPoista
  3. Ihania haaveita kaikki. Täälläkin on viime päivät haaveiltu tulppaaneista, pidän niistä vaan niin kovasti. Jospa viikonlopuksi ostaisi kotiin kimpun. Niin ja laskiaispullia on pakko tehdä laskiaisen aikaan, on ne niin herkullisia. :) Ihanaa viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Me kuolattiin venemessuilla pari vuotta sitten sitä X:n cruiser-sarjan silloista uutuutta, olisko ollut Xc45 (tai 50?). Laskettiin, että rahat riittäis siihen, jos myytäis kämppä. Päätettiin sitten olla tylsiä, pitää katto pään päällä ja hankkia kertaluokkaa halvempi paatti.

    Omatkin timangit ovat (toistaiseksi? ;-) vähän pienempiä. Onneksi kuitenkin miehellä on huono mielikuvitus ja pistämätön maku korujen suhteen, joten lahjapaketeista löytyy vuosittain kivoja koruja. Viimeisin timangi (tosin hyvin pieni sellainen :) on mun "push present".

    Mä en ole mikään yletön laukkufani mutta jos rahaa pitäisi lapioida johonkin niin kyllähän Birkin kelpaisi.

    Mietin, että mitäs mun toivelistalla olisi noiden lisäksi. Oma luukku Whistlerissä ja joku teleportti, jolla sinne pääsisi nopeasti ilman jetlaagia. Ja joku kivasukuinen kouluratsu, ehdottomasti. Tai pistetään pari, kun ne hajottaa koipensa kuitenkin.

    VastaaPoista
  5. Tosi kivat haaveet, kaikki kelpaisi taas mullekin. Mun mies toteutti mun haaveeni ja osti tulevaksi vauvasormukseksi pienitimanttisen allianssin. Mun mielestä se sopii niin hyvin pelkistettyjen vihkini ja kihlani viereen. Näet sitten yhdistelmän joskus livenä. ;)

    PS. Mua alkoi nyt NIIN himottamaan laskiaispulla... aargh!

    VastaaPoista
  6. Ihana postaus taas kerran, super kivasti kirjoitettu! / veera

    VastaaPoista
  7. Aivan ihania haaveita löytyy listaltasi! Kukapa ei timanteista pitäisi ;) Tiffany = ❤

    VastaaPoista
  8. Mrs J.: Arvasin, että mun haaveet saavat kannatusta! :D Ja joo, ei ehkä olisi mukavaa, jos yksi konttaisi mereen. Mä haluaisin Birkinin varmaan mustana tai konjakinvärisenä.

    Tickler: Hehehee! Aika yleisiä haaveita nämä minun taitavat olla. :) Lucky you, kun daimondsit ovat tallessa. Mua harmittaa niin kamalasti omieni katoaminen, koska niillä oli ihan valtava tunnearvo. Ihanasti sanottu toi pienistä iloista nauttien, isoista haaveillen. Se olisi hyvä motto.

    Riina: Tulppaanit ovat mun suosikkikukkia ja jos vain suinkin olen kotona, enkä reissussa, niin mulla on niitä koko ajan maljakoissa. Ihanaa viikkoa sinnekin!

    Elina: No aika tylsää joo pitää kämppä ja tinkiä veneestä. Toi push present on kyllä mainio termi. Kyllä siinä on varmasti nainen timanginsa ansainnut. :D

    Mä en piittaisi kouluratsusta, olen enemmän este- ja maastoihmisiä, mutta sympaattinen suomenhevonen maastokaveriksi kelpaisi kyllä. Tai iso poni.

    Anna: Sullahan nää unelmat on aika hyvällä mallilla. ;) Ja ihanaa, en malta odottaa, että näen sun uuden sormuksen. Tosin pyörryn sitten varmaan siihen ihanaan kimallukseen, joten nosta please jalat ylös sitten. :D

    Veera: Kiitos! Ihana olet itse!

    VastaaPoista
  9. E: No sanopa se! Tiffany on todellakin maanpäällinen taivas, harakkaa ihan pyörryttää se kimallus!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!