tiistai 3. tammikuuta 2012

Viime vuonna tähän aikaan

Olin heivannut kuusen pihalle. En vielä luopunut siitä vaan ihailin sitä loppiaiseen saakka ikkunan läpi. Katsokaa, muuten, miten paljon valoisampaa on kuin nyt!



Olin jo käynyt aleostoksilla ja ostanut muun muassa liilan ja kuviollisen (eli ei yhtään minua) torkkupeiton. Olin jotenkin ihastunut tähän aiemmin, mutta ajattelin, ettei se ole tarpeeksi kiva maksaakseni täyden hinnan. 50 prosentin alelapun nähtyäni peitto kelpasi ja olenkin yllättänyt itseni tykkäämällä tästä todella paljon.



Yritin askarella vanhasta halpiskorusta itselleni hienoa statement necklacea epäonnistuen surkeasti. Päädyin sitten tilaamaan Etsystä korun ja keskittymään itse niihin asioihin, joissa olen hyvä. Kuten leipomaan kermapannaria.



Olin myös ihan väsynyt paljosta työnteosta ja talvesta (olin tehnyt viime vuonna tuohon aikaan jo ainakin tuhannet lumityöt) ja aina kun tilanne salli, otin Laivakoiran kanssa päivätorkut sohvalla.



Tämä oli vähän tällainen keräilyeräpostaus, kun ideat tuntuvat olevan vähissä ja pää jäässä. Nyt, jos koskaan, on siis aika kysymyspostaukselle ja/tai toivepostauksille, jos sellaisia on jollain mielessä. Kysymykset ja toiveet pyydän pitämään melko pinnallisella tasolla, sellaisella, joihin voi näin verkkomaailmassa vastata ihan huoletta ja hyvillä mielin. :) Toivottavasti teillä on enemmän puhtia kuin minulla!

7 kommenttia:

  1. Moi!

    Mä toivoisin kevätaiheisia postauksia! Miten kevät näkyy teidän kotona, mitä kevätvaatetta aiot hankkia jne.

    Iloisin terkuin,
    Dora

    VastaaPoista
  2. Aika massiivisia kuvia :)

    Minä lukisin mielelläni juttua sinun normaalista arkipäivästä. Arki ja työt kuitenkin valtaavat melko suuren osan elämästä, halusimme tai emme.

    VastaaPoista
  3. Vähän suurehkoja ovat kuvat, mutta Laivakoiraa katseleekin suurempana ihan mielellään :).

    Nihkeästi tuntuu alkavan vuosi, mutta kohtahan taitaa olla kuintekin helmikuu, jos oikein positiivisesti ajattelee :)

    VastaaPoista
  4. Miten "kuivapurjehdit" talvella?

    Käytkö kursseja/luetko veneilykirjoja?
    Pidättekö iltaisin solmukursseja?

    Onko pitkä "to-do"-lista veneelle keväällä?

    Aiotko venemessuille?

    VastaaPoista
  5. Dora: Laitetaan kevätjutut harkintaan! Tosin en tiedä, näkyykö kevät meidän kotona muuten kuin kukkien ja kahden tyynynpäällisen vaihtumisena, mutta eihän sitä tiedä, vaikka innostuisi enemmänkin... Sama juttu vaatekaapissa, en taida tarvita oikein mitään, mutta voisin ainakin postata vaatteista, joita aion kevään tullen käyttää. :)

    Vässykkä: Korjasin kuvat nyt, olivatpa ne tosiaan isoja! Ihme juttu... Voisin yrittää miettiä, miten toteuttaa tuota arkijuttua. Munkin mielestä muiden arki on aina mielenkiintoista, katsotaan siis, mitä voin tehdä. :)

    Miss P: No, korjasin kuvat kuitenkin normaalin kokoisiksi. :D Ja joo, kyllä positiivisuus kannatta. melkein helmikuu eli melkein kevät eli melkein vene vedessä.

    Anonyymi: Apua, mun kuivapurjehdukset ovat rajoittuneet yhteen ainoaan uneen, jossa en enää osannut solmuja! :D Mutta venemessuille mennään ilman muuta ja siitä varmasti kirjoitan. To do -listalla on vaikka mitä, jos rahaa ja aikaa vaan riittäisi loputtomasti. Heti kun tiedetään, mitä toteutetaan, niin sitten niistä juttua. :)

    VastaaPoista
  6. Mä tahtoisin paljon kuvia kotoa!Pienet pilkahdukset näyttää niin ihanilta että katselisin mielelläni lisääkin!:)

    VastaaPoista
  7. Niina: Varmasti tulee kuvia kotoa. Mun objektiivilla on hankalaa saada isoja kokonaisuuksia kuviin, mutta oikein valoisana päivänä voisin napsia pokkarillakin jotain. :)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!