torstai 16. helmikuuta 2012

Seven

Sain sekä Celinalta että Riinalta tämän haasteen. Tuttuun tapaan tässäkin jaetaan faktoja itsestä. Here goes:

1. En kestä Kardashianin siskoksia. En osaa perustella tätä, mutta heissä on jotenkin liikaa kaikkea, jotta voisin pitää heitä minkään sortin tyyli-ikoneina. Ei sata Birkiniä tee kenestäkään tyylikästä, ainoastaan ahneen.

2. Inhoan katkarapuja. Niiden koostumus on jotenkin epäilyttävä. Kerran, kun olin vahingossa ostanut sushia, jossa oli jättikatkaravun pyrstöjä ja yritin tarjota niitä Laivakoiralle, jopa se käänsi selkänsä. Tarvitaanko muita todisteita, että katkikset ovat ällöjä?



3. Olen sellaista ihmistyyppiä, että mulle tullaan helposti avautumaan milloin mistäkin. Ventovieraatkin tulevat juttelemaan ja multa kysytään aina tietä, kellonaikaa, milloin mitäkin.

4. Siitä huolimatta, että olen joka kerta otsatukan leikattuani katunut sitä kahden viikon päästä, haaveilen taas otsiksesta. What's wrong with me?



5. Olen lapsena laittanut kaksi viikkoa vanhan siskoni sängyn alle ja väittänyt äidille ihan pokkana, että sisko hyppäsi sinne itse. Tarkoitukseni oli alunperin hyvä, samassa huoneessa nukkunut sisko oli alkanut itkeä yöllä ja olin ottanut hänet syliini. En vain sitten saanut häntä takaisin pinnikseen, joten laitoin hänet sitten loogisesti sen alle.

6. En välitä karkeista oikeastaan ollenkaan, enkä osta niitä koskaan. Olen kyllä makean perään, mutta minun herkkujani ovat jäätelö, suklaa ja pulla.



7. En ole koskaan ollut festareilla.

Luulen, että aika moni on tämän jo tehnyt (ja olen superhuono haastamaan muita), joten poimikoon tästä mukaansa, ken tahtoo. God natt! Minä näen unta otsiksista.

Kuvat googlattu

6 kommenttia:

  1. Hehee,itselläni hieman samanlaiset fiilikset otsatukan kanssa.Itselläni on ollut semmoinen monen monta kertaa,mutta kun se on vähän aikaa ollut niin siihen kyllästyy,ja se sen pois kasvattaminen ei olekkaan ihan yhdessä yössä hoidettu. Taas kyllä tekisi mieli hankkia otsis,mutta entäs sitten kk kuluttua ;)

    Elina

    VastaaPoista
  2. Elina: Ai sä kestät sentään kuukauden... Mulla kaksi viikko on ollut ihan maksimi. :D Ystävät kannustivat sanoen, että hiukset ovat uusiutuva luonnonvara ja että kasvaa ne sitten takaisin. Mutta kun ne kasvaa sitten niiiiiin hitaasti!

    VastaaPoista
  3. Ai vitsit, että oli ihana lukea tuo 1. kohta! En tajua miten ko.sisarusten tyyliä hehkutetaan tosi monessa ns. muotiblogissa!
    Tyyli on todellakin jotain aivan muuta kun 100 Birkiniä tai 200 paria punapohjaisia kenkiä!

    VastaaPoista
  4. Hihii, olen aivan samaa mieltä kohdan yksi kanssa:) Myöskään minä en ymmärrä sitä hehkutusta.

    VastaaPoista
  5. Onnellinen olet jos et pidä karkista ;D Minä taas ole niin kova sokerihiiri, että ihan PAKKO saada ainakin kerran viikossa ;D

    VastaaPoista
  6. Anonyymi ja Mii: Hahaa, meitä on siis enemmänkin, jotka ajattelevat noin! Jes!

    Celina: Heh, mä en tiedä, onko noi jätski, suklaa ja pulla sitten oleellisesti parempia. :D Mä taas syösn jädeä ja suklaata AINAKIN kerran viikossa.

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!