tiistai 28. helmikuuta 2012

Sniiduiluvinkki

Minä, kuten varmaan aika moni muukin, käytän Bare Mineralsin meikkipohjatuotteita. Suomessahan nämä ovat aika kalliita ja itse ainakin olen maailman huonoin ennakoimaan nettitilauksia. Huomaan vain jonain aamuna, että joku juttu on loppu. Näin kävi muutama päivä sitten puuterin kanssa. Tällä kertaa kävi ihan hyvin, koska tikistin ne viimeiset puuterit nekkuuni kauppareissua varten ja kaupassa huomasin, että Lumenellakin on mineraali-irtopuuteri. Ostin kokeeksi sen, Cittarin tarjouksessa puuteri maksoi n.17 euroa ja olen nyt käyttänyt tuota pari päivää. Irtopuutereissa ei varmaan noin yleisestikään ole kamalasti eroja ja tämä on ajanut asiansa oikein hyvin. Jees, taas säästyi rahaa johonkin muuhun kivaan.




Toinen kuvissa näkyvä juttu, Diorin Lip Maximizer taas oli ihan hukkaan heitettyä rahaa. Kallis huulikiilto ei todellakaan ole mielestäni hintansa arvoinen. Käytän kaikenlaisia nuden ja haalean pinkin värisiä huulikiiltoja päivittäin ja tuo oli kyllä huonoimmasta päästä. Pysyvyys ei ole mikään ihmeellinen ja värikin ihan tylsä. Huuletkin näyttävät ihan tavallisen kokoisilta. Parhaita huulikiiltoja ovat mielestäni Neutrogenan ja MACin kiillot ja taidan taas palata niiden käyttäjäksi. Lähden loppuviikosta lyhyelle duunimatkalle New Yorkiin ja sieltähän niitä saa. MACin huulikiilto tosin on niin hyvin pysyvää, että ei lähde mun käyttämistä juomalaseista edes tiskikoneessa. :D

Mietin muuten aina välillä, että pitäisikö minunkin ottaa asukuvia, kun kaikki muut niitä ottavat ja katselen niitä tosi mielelläni. Kokeilenkin aina välillä kuvien ottoa/otattamista. Tämä oli tämän päivän paras kuva...

3 kommenttia:

  1. Kiva postaus (taas!)! Musta ainakin on aina kivaa katsella outfit-kuvia. Toisaalta taas tiedän myös itse miten järkyttävän tuskastuttavaa niiden ottaminen varsinkin itselaukaisimella on... Mutta jos vaan jaksat niin se olisi ihan huippua!
    Miten toi Bare Minerals - sopiiko sun mielestä kuivalle iholle? Kun kaikki sitä kehuu mutta mä pelkään että mun kuivalla iholla vaan kaikki pienetkin juonteet vaan korostuisi ikävästi. Kiitos etukäteen vastauksesta!

    VastaaPoista
  2. Tiistai-ehtoota!
    Ekaa kommenttia jätän blogiisi, tosin jo viime kesän alusta olen täällä vieraillut ja nolona vasta nyt tervehdin. :) Löysin tänne Kaitaliinan kautta ja tykkään kovasti blogistasi ja tyylistäsi kirjoittaa. Mukava kun olet talvellakin usein kirjoitellut postauksia.

    Laita ihmeessä asukuvia ja myös lisää lisää kuvia ihanalta näyttävästä kodistanne. Sisustustyylisi näyttää paljon samanlaiselta kuin omani :) miellyttää siis silmääni, heh ;) Kuvat sisustus- ja vaatehankinnoista ovat myös aina kiinnostavia. Myös purjehdukseen liittyvät jutut ovat kivoja ja liippaavat itseänikin läheltä, koko ikäni kun olen sitä harrastanut.

    Jatkan siis edelleen mukavan blogisi seuraamista ja toivottelen mukavaa pian alkavaa kevättä! :)
    t. Sallamari Naantalista

    VastaaPoista
  3. Veera: Kiitti! Mulle Bare Mineralsit on sopineet ihan hyvin, toki puuterin kanssa pitää olla tosi tarkkana, ettei tule liikaa. Olen käyttänyt milloin mitäkin, jäljen puolesta olen tykännyt eniten MACin meikkivoiteista ja irtopuutereista, helppouden takia olen tykännyt Kanebon meikkipuuterista ja BM:ia olen käyttänyt, koska mun iholle tulee helposti epäpuhtauksia, vaikka se onkin kuiva. Viimeksi mainitun kannalta BM on ollut paras.

    Täytyy vähän miettiä asukuvia. Olen tyytyväinen noin yleisestikin ehkä yhteen tuhannesta itsestäni otetusta kuvasta. Onnistun usein näyttämään kuvissa noin 5-7 kiloa painavammalta kuin mitä oikeasti olen, niin se ei kauheasti kannusta.

    Sallamari: Moi ja kiva kun kommentoit nyt! :) Kotikuvia tulee varmasti paljon remontin jälkeen. Nyt täällä on niin paljon sellaista, mistä en itse pidä, niin en halua näyttääkään. :D Asukuvia vähän pohdiskelen. Pitäisi opetella poseeraamaan niin, ettei toisi itsestään kaikkein huonoimpia piiretitä esiin. :D Ja se onkin melkoinen savotta... Kivaa kevättä sinnekin!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!