torstai 22. maaliskuuta 2012

It's here!

Tänä aamuna meitä vähän väsytti, kun olisi pitänyt herätä.



Kahvia kului.



Silmät rävähtivät kyllä apposen auki, kun näin lukemat lämpömittarissa. + 7 astetta ja vielä pohjoisen puolella ja varjossa! Kevät! Lumesta ei ole kohta enää tietoakaan!

Olinkin juuri sopivasti pessyt vanhat Converset. Kohta niitä pääsee jo käyttämään. Olen pessyt kenkiä ihan 40 asteessa ja lingonnut mielin määrin. Vanhimmasta parista alkaa Converse-merkki vähän irrota, mutta ne onkin pesty jo ainakin kymmenen kertaa ja ne ovat muistaakseni 7 vuotta vanhat. Että kyllä nyt saakin jo vähän käytön jälkiä näkyä. :D



Viimeisessä kuvassa kengät on tägätty Kiosked-palvelulla. Siitä saa mielellään antaa palautetta. Toivon, että tästä ei tule mitään blogimarkkinointiaiheista puolesta tai vastaan -sotaa vaan kaipaan kommentteja ja kehitysehdotuksia toimivuudesta. Olen mukana testaamassa Kioskedia ja siksi kyselen.

8 kommenttia:

  1. Hei,

    Ihania kuvia. Tulee ihan kevät fiilis, kun näkee nuo converset narulla kuivumassa :=)

    Pesetkö ihan koneessa converset? Ei onglemia?

    t:Vakkari (hiljainen lukijasi) Kati

    VastaaPoista
  2. Huippuhyvä converse-kuva! Ja rapsutukset laivakoiralle! Kiosked toimii hyvin musta juurikin tän tyyppisessä postauksessa. En ollut aiemmin tähän törmännytkään. Mielenkiintoinen konsepti.

    VastaaPoista
  3. Kati: Joo, ihan koneessa pesen. Ei ole ollut mitään ongelmia, mitä nyt koira vähän pelkää, kun kolisee. :D

    Hanna-K: Kiitos! Munkin mielestä tää on mielenkiintoinen konsepti. :) Sun mielipide mua kyllä kiinnostaakin, kun olet ekspertti. :)

    Miss P: Eikö vaan!

    VastaaPoista
  4. Ihanat kuvat! Valkoiset Converset kuuluvat myös mun lempparikenkiin ja olen pessyt myös niitä koneessa... pitäisi laittaa taas pesuun:)

    VastaaPoista
  5. Mii: Kiitti! Valkoiset Converset on niin parhaat, mulla oli tänään ekaa kertaa käytössä tänä keväänä. :)

    VastaaPoista
  6. Ihan mieletön tuo keskimmäinen tennarikuva !

    Kiosked-palvelu on mulle ihan uusi. Mua ei mainokset haittaa, voihan ne halutessaan ohittaa. Tuossa on ainakin selkeä linkki, jos tuote kiinnostaa muuten !

    VastaaPoista
  7. Petriina: Kiitos! Tykkään itsekin, että sattui tulemaan aika onnistuneita kuvia. :)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!