tiistai 6. maaliskuuta 2012

NYC Shopping

Teinhän minä Nykissä pienenpieniä ostoksiakin. Kosmetiikkahyllyn täydennykset Sephorassa ovat ihan vakiokamaa. Tällä kertaa ostin kasvovoiteen (Philosophyn Hope in a Jaria, kun kesää kohti mennään), BareMineralsin meikkipohjan edellisen loputtua ja Muradin näppyrasvaa (uusi kokeilu, raportoin myöhemmin). Lisäksi keksin vähän käyttöä taskun pohjalla polttelevalle fun moneylle.

Vaikka niin kovasti ihastelen kauniita ballerinoja muiden jaloissa ja välillä hipelöin niitä kaupassakin, olen tennarityttö henkeen ja vereen. Muutamat omistamani muut kuin työballerinat ovat käytössä ehkä kerran vuodessa, jos tuuri käy. Paitsi yhdet, jotka muistuttavat erehdyttävästi, jep, tennareita. Tennariasioissa olen hyvin merkkiuskollinen ja vannon Conversen nimeen. Valkoiset ovat parhaita ja kestävät hyvin konepesua. Pitäisikin taas heittää koneellinen pyörimään valkaisevan pesuaineen kera, kun aurinko jo sulattelee lumia.




Niinpä olikin aika luonnollista, että kesäkenkiä fiilistellessäni ajauduin tennaripuolelle. Conversen hyllystä löytyi vähän erilaisen näköinen pari, jonkun (ei aavistustakaan, kuka tämä on) Jack Purcellin suunnittelemat popot. Tykkään.




Forever 21:sta nappasin mukaani nämä neuleet. Forever 21 on ihan ihmeellinen kauppa. Suurimmaksi osaksi se on täynnä huonolaatuista ja ei yhtään minun makuuni olevaa megatrendihärpäkettä, mutta rytkyjen seasta saattaa tehdä tosi hyviä löytöjä. Nämäkin neuleet olivat pellavaa ja tosi klassisen mallisia. Korallinvärinen on varmaan aika tämän hetken juttu, mutta luonnonvärinen kulkee varmasti matkassani pitkään. Kummallakin neuleella oli hintaa 13,90 dollaria, joten en voi sanoa, että nämä vaatteet olisivat olleet hinnalla pilattuja.





Korallinväristä neuletta ajattelin yhdistellä pukeutumiseen tähän tapaan.



P.S. Poistin, tai ainakin yritin poistaa, nyt sanavahvistukset kommenttiboksista. Ne ovat toden totta tosi hankalia ja ärsyttäviä.

18 kommenttia:

  1. Aika hyvä hinta noista neuleista, varsinkin toi korallinen on aivan ihanan näköinen! Ja täältä myös toinen valkoiset Converset-fundamentalisti ilmoittautuu :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan värinen tuo korallipaita <3 Minä täysin musta-harmaa linjalla pukija olen kanssa hieman kevättä kohden nyt tuollaista väriä vailla.

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva paita ja rento yhdistelmä. Toimii erittäin hyvin. Converset on parhaat(tennarit), vaikka mä olen kyllä balleriinatyttö kuitenkin.

    Kivankuuloinen reissu.

    VastaaPoista
  4. Converset ovat ihan parhaat, mulle sopii parhaiten ne matalat ja vähän kapeammat mallit kuin ne perusmallit.

    Tosi kivat paidat ja yhdistelmä!

    VastaaPoista
  5. Ihana kevätlook! Olispa jo kesä, ei millään jaksaisi odottaa.

    VastaaPoista
  6. Veera: No eikö! Mikähän siinä muuten on, että Converse-fanit tuntuvat usein olevan sitten ihan hc-faneja... :D Mun systerillä on muistaakseni yli 30 paria Converseja.

    Anonyymi: Eikö olekin! Ja se on jännä, että juuri tänä keväänä kaikki, jotka yleensä suosivat hyvin hillittyä linjaa pukeutumisessaan, ovat löytäneet värit. :) Itsekin olen yleensä mennyt ihan vain tummansinisellä ja valkoisella, mutta nyt värit näyttävät pitkästä aikaa todella ihanilta.

    Anna: Kiitos! Onkohan kaikki muuten aina joko-tai vai onko joku sekä ballerina- että tennarityttö...

    Miss P: Kiitos! Mä arvasin, että sinä Converse-lover tuut kanssa huutelemaan. :)

    Linda: Kiitos ja SANO MUUTA! En jaksaisi odottaa enää yhtään. Koska te otatte teidän kesäasumuksen käyttöön yleensä?

    VastaaPoista
  7. Miten ma en oo ikina tullut ajatelleeksi, etta tennarit voi tosiaan pesta ja valkaisuaineessa tietty! Kiitti vinkista, laitan omat pesuun tanaan :-)

    VastaaPoista
  8. Maria: Joo, ehdottomasti voi ja kannattaakin pestä. Muutenhan (ainakin mun) ne ois vaan yhden kesän kengät. :D

    VastaaPoista
  9. Heippa taas

    Yleensä siirrytään saaristoon toukokuussa, kerran oltiin jo vappuna mutta yleensä menee puoleen väliin kuuta. Pysyvämmin muutetaan saareen kun koulujen lomat alkavat ja ollaan kunnes lomat ovat ohi.

    VastaaPoista
  10. Usko tai älä, on mullakin kesällä valkoiset pitkä- ja lyhytvartiset conssit kovassa käytössä ;) Ihan huippu kenkulit tosissaan!

    Mun blogissa on muuten pikkuinen ylläri sulle! ;)

    VastaaPoista
  11. Usko tai älä, on mullakin kesällä valkoiset pitkä- ja lyhytvartiset conssit kovassa käytössä ;) Ihan huippu kenkulit tosissaan!

    Mun blogissa on muuten pikkuinen ylläri sulle! ;)

    VastaaPoista
  12. Ihanat neuleet. Mistä olet chinosi ostanut? Hyvän malliset jalassa. Etsin juuri tuollaisia perusvaatteita.

    VastaaPoista
  13. Aivan ihanan keväinen asu! Mua vähän harmittaa, että koralli ei sovi ollenkaan ihooni, mutta onneksi maailmasta eivät värit lopu. :) t. tennarit&balleriinat

    VastaaPoista
  14. Linda: Nythän on ennusteltu jotain megalämmintä kevättä. :) Me yritetään saada vapuksi vene veteen.

    Celina: Jee, Converset valloittavat maailman! Ja kiitos, tuun heti katsomaan. :)

    Anonyymi: Chinot ovat Henkkamaukan, mutta jo muutaman vuoden vanhat. Luulisin tosin, että tuollaisia olisi about aina mallistoissa...

    Emppu: Mutta sullahan on se oranssi, joka sopii sulle hurjan hyvin. :)

    VastaaPoista
  15. Hyviä löytöjä olit Forever 21:stä löytänyt! Olen ihan samaa mieltä, että suurimmaksi osaksi sieltä löytyy pelkkiä rytkyjä, hih! Itse ostin sieltä viimeksi koruja :)

    Yritin löytää myös valkoiset converset, tiedätkö missä nykissä sijaitsee conversen liike, vai ostitko jostain muualta? mä en löytänyt muuta kuin mustat macy'siltä...

    VastaaPoista
  16. Madeleine: Kyllä Nykissä varmaan on Conversen liike, mutta ei ole tullut mulla vastaan. Mä ostin noin Macysiltä, niin kuin varmaan aiemminkin, sen alennuskupongin kanssa. Kaikissa Foot Lockereissa näytti myös olevan Converseja. :)

    VastaaPoista
  17. Löysin tämän blogin tänään ja luin kertaistumalta kaikki postaukset :) Tykkäsin tosi paljon ja mukava oli lukea, kun influenssasta toipuminen on alkanut ja jaksoi jopa tehdäkin muuta kun maata :)

    Tunnustaudun myös Converse-faniksi...löytyisiköhän multa 10 paria :) Tää on kyllä tosi blondi kysymys, mutta mitä pesuainetta käytät conversien pesuun...puhuit valkaisuaineesta, onko joku tietty merkki? :)

    Sait musta vakkarilukijan ja kiva lukea purjehdusjuttuja, vaikka itse olenkin ollut enemmän moottorivene-tyttöjä :) Mutta viime kesänä pääsin pari kertaa purjeveneen kyytiin ja täytyy sanoa,että oli kyllä ihan huippua :)

    Mukavaa kevään jatkoa :)

    A

    VastaaPoista
  18. Anne: Tervetuloa oikein paljon! Ja kiitos tosi kivasta kommentistasi, mutta että kaikki postaukset... Aika urakan olet kyllä tehnyt. :D

    Mä olen käyttänyt ihan mitä vaan valkoiselle pyykille tarkoitettua pesuainetta. Jos ovat tahrat olleet tiukassa, olen pessyt Klorinilla/vastaavalla 30 asteessa. Sitäkin saa ihan tavisruokakaupoista.

    Kivaa kevättä ja pikaista paranemista!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!