lauantai 24. maaliskuuta 2012

This week I have mostly been shopping

Koko kevätgarderobi taisi tulla hankittua yhden viikon sisään. Tilaamani valkoiset farkut saapuivat pari päivää sitten.



Kävin monen muun tapaan katsomassa Lindexin uutta Holly & Whyte -mallistoa. Olin jo etukäteen päättänyt haluavani raitapaidan, koska kyllä nyt joka kevät pitää yksi raitapaita saada.




Samasta mallistosta ostin myös punaiset chinot. Tummansininen olisi ollut suosikkivärini, mutta niissä näkyi jo sovituskopissa ihan kaikki mahdollinen vaalea nöyhtä. Ja pöly oikein takertui kiinni. Ne eivät siis ole mitkään valkoisen koiran omistajan housut. Sitten kokeilin vihreitä, jotka nekin olivat kivat. Ihan loppumetreillä päädyin kuitenkin punaisiin ja nyt mietin, että olisinko kuitenkin tykännyt vihreistä enemmän. Ostohetkellä ajatttelin, että kaapissani on enemmän punaiseen yhdistettävää vaatetta kuin vihreään. Nyt olen sitä mieltä, että molempien kanssa menisivät aika pitkälti samat yläosat. Ja juurihan minä hankin punaisen hameen, tarvitsenko todella kaksi punaista alaosaa? Malli oli joka tapauksessa ihan huippu, joten ehdottomasti aion jonkunvärisinä nämä housut omistaa. Kerrankin vaatteita meille pygmeille! Normaali-ihmiselle nämä housut ovat siis vähän vajaamittaiset, mutta minunlaisilleni tappijaloille ne ovat juuri oikean pituiset.




Henri Lloydin mekko oli ihan täysi heräteostos. Yleensä mietin ennen vaatteen ostopäätöstä, että olisiko minulla kaapissa jotain vastaavaa jo entuudestaan (yleensä on). Sitten mietin vähän käyttötarkoituksia vaatteelle. Vaikka vaate olisi kuinka kaunis, niin en osta sitä tyhjän pantiksi kaappiin roikkumaan. Tämän kohdalla nappasin äkkiä, ettei kukaan muu vain ehtisi, mekon käteeni ja melkein juoksin sovituskoppiin. Mekko oli kantistarjouksessa, mutta tämän olisin ostanut varmaan täydelläkin hinnalla. Ja nyt se on minun! Hauska tutustua, uusi lempivaatteeni!




Viikonloppu kuluu tiukasti kiinni kirjan kirjoittamisessa, joten vielä en pääse uusia vaatteitani käyttämään. Jos projekti etenee suunnittelemallani tahdilla, niin saatan kyllä huomenna napsia uusia mix and match -kuvia. Siihen asti kotiverkkarit pysyvät jalassa ja sormet näppiksellä. Onneksi minulla on hyvät herkut. Leppoisaa lauantai-iltaa kaikille!

10 kommenttia:

  1. Ihanaa, omakin viikko on mennyt otsikon mukaisissa tunnelmissa. :) Tajuan kyllä että pitäisi rajoittaa, mutta kun sisustusjuttuja ei just nyt tarvitse ja vaatteet piristää kouluangstia niin sitä shoppailuintoa vastaan on ollut vaikeaa taistella. Ja mullekin tuli noi samat punaiset housut, omistan nyt sitten kesäksi värillisiä housuja jo kolmessa eri värissä, mahtavatko omat pygmijalkani edes näyttää niin hyviltä niissä, iik! :D

    VastaaPoista
  2. Kivan freesit shoppailut! Mullekin käy jostain syystä usein niin, että ostan kevät/kesän ja syksy/talven vaatteet hyvin lyhyen ajan sisään. Ihan kätevää noin ajankäytön kannalta, mutta joskus saattaa ostokrapula (ja luottoraja) yllättää :D.

    Kivaa viikonloppua!

    -Dora

    VastaaPoista
  3. Kivoja vaatteita. Itse olen 177cm ja ostin nuo Lindexin housut koossa 38 ja beigenä ja ovat ihan täysipitkät mulla. Voikohan noissa olla sitten jotain kokoeroja eri väreissä.

    VastaaPoista
  4. Kiitos vinkistä,pitääpä piipahtaa Lindexillä, raitapaita näyttää kivalta. Olen jotenkin boikotoinut(!) Lindexiä ja KappAhlia.

    Kirjoitat kirjaa -huikeeta!

    terkuin toinen tappijalka (160cm)

    VastaaPoista
  5. Kuvia mä olisin toivonutkin, mutta kiva, jos olet jo suunnitellut niiden räpsimistä. Hyviä ostoksia!

    terkuin Lyhytjalkainen Kääpiö :D

    VastaaPoista
  6. Mahtavia ostoksia! Mä niiiin haaveilen näitä katsoessa siitä ensimmäisestä palkasta ja ostosretkestä :) Lindexin kokoelma näyttää ihan huippu hyvältä (ehkä ekaa kertaa koskaan), mutta niin moni bloggari sitä nyt hehkuttaa et saa nähdä onko toukokuussa enää mitään jäljellä... Jos on, niin uskaltaudun kyllä noita housujakin sitten sovittamaan. Terveisin, normaalimittainen tappijalka, eli Milla

    VastaaPoista
  7. Kersti: No, saa sitä joskus törsäillä! Just oli jossain puhetta niistä miesten elektroniikkaostoksista sun muista, niin vähemmän näihin kuitenkin menee rahaa. Ja noin yleisesti mun mielestä on huomattavasti parempi idea palkita/motivoida itseään uudella vaatteella ennemmin kuin jollain suklaalla tms. :)

    -Dora: Mä en erityisemmin välitä siitä kaupoissakiertely- ja sovitusosuudesta, joten mulle tällaiset tehospurtit sopivat just hyvin. :) Kivaa viikonloppua sinnekin!

    Riikka: Pakko olla eroja! Mä olen nimittäin 162 cm! :D

    Maija: Olepas hyvä vain. :) Ja joo, kirjaprojektissa mukana olo on kyllä ollut aivan mieletöntä, nyt vaan odotellaan taittoa sun muuta ja tietty kirjan ilmestymistä. :)

    Outi: Sain proggikseni loppuun eilen, joten absolutely kuvia tänään. :)

    Milla: Ihanaa, tappijalat valloittavat maailman! :D Luulisin, että niitä varmaan on jäljellä toukokuussakin, koska mun käsityksen mukaan tämän sellainen mallisto, että vaatteita tulee lisääkin joskus, eikä ole sellainen one off kuin esimerkiksi HM-yhteistyöt. Kai. Ja hei, onnea uusvanhasta duunista!

    VastaaPoista
  8. Moi! Käyn lähes päivittäin lukemassa tätä blogia, kirjoitat sitä hyvin ja kuvia katsoo mielellään. Mistä aiheesta kirjoitat kirjaa?

    t.Merituuli

    VastaaPoista
  9. Merituuli: Kiitos kauniista sanoistasi ja kivaa, että viihdyt täällä! En ole vielä ihan varma siitä, kuinka paljon aion kirjasta kertoa täällä, joten lykkään vastauksen hamaan tulevaisuuteen. :)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!