torstai 17. toukokuuta 2012

Identiteettikriisi


Kuva Crocs

Olen todella pitänyt lupaukseni siitä, että seuraavat ostettavat kengät ovat jotain muuta kuin valkoisia Converseja. Sitä, paraniko kenkätilanteeni olennaisesti, en tiedä. Kauniimmaksi kenkävarastoni ei ainakaan muuttunut. Tilasin nimittäin Crocsin kumpparit. 

Tapani mukaan muistin viime tingassa, että munhan piti hankkia uudet kumpparit tälle kaudelle. Hai Frostit eivät oikein olleet hyvät. Ne ovat liukkaat kostealla kannella ja jalka joko on ihan kuumissaan lämpimänä päivänä tai palelee kylmänä. Neopreenisaappaat ovat nyt sitten ne kylmän kelin kengät ja Crocsit lämpimän ja/tai sateisen. Halusin myös pidemmät varret kumppareihini, punkkeja ja käärmeenpuremia torjumaan saarikävelyille. Kaikki ovat kehuneet Crocseja maasta taivaisiin, joten pakko se on uskoa. 

Mutta mutta. Crocsit. Mulla. Häpeän. 

P.S. Keväthuolto on valmis! Jauuuuhh!

9 kommenttia:

  1. Voi kuule, samaistun. Äitilläni on punaiset crocs-kumpparit ja minulla _kahdet_ ballerinat. Toiset on ihanat ja todella epäcrocsmaiset, toiset on sitten semmoiset ei-niin-kivat jalkojensäästelykengät. Mutta joo, crocsit valitettavasti vaan on aivan erinomaiset....

    VastaaPoista
  2. Eihän nuo ole the Crocsit! Mulla on vanhat Crocsin kumpparit ja ne on aivan ihanan kevyet. Eikä luista kannella.

    Hyvä tilaus!

    VastaaPoista
  3. Vaikka en perinteisistä tykkääkään, crocsithan on aivan mahtavia kenkiä keveytensä ja kestävyytensä ansiosta. Ainoa pettymys oli mulle se, että mustista lähti jälkiä kanteen vaikka myyjältä erikseen monta kertaa tarkastin että eihän lähde. Kävin sitten ostamassa syksyllä valkoiset (ja ongelma tietysti poistui). Onneksi liikkeessä olivat todella ymmärtäväisiä ja antoivat puoleen hintaan uudet kengät. Nyt mustat ovat työkenkinä ja valkoiset veneellä. En sitten tiedä oliko kyseessä joku valmistusvirhe tms... Toivottavasti kumpparisi osoittautuu erinomaiseksi ostokseksi! :)

    VastaaPoista
  4. Tessa: Niinpä ne taitaa olla, erinomaiset siis. Kaikki niitä kehuu. Mä olen varmaan ihan mielenvikainen, mutta musta noi kumpparit on jopa ihan hauskan näköiset. :D

    Tickler: Niinhän ne kaikki sanoo! Ja joo, tiedostan kyllä, että tässä on vielä eroa The Crocseihin, mutta on tää silti kova pala. :D

    merimarsu: Toivotaan tosiaan näin! Olipa tosi hyvää palvelua, mitä sait! :)

    VastaaPoista
  5. Crocsit on muovisaappaat, ei kumisaappaat. Älä käytä pakkasella, rapsahtavat halki. Muutoinkin muovisaappaat sopivat parhaiten Italina olosuhteisiin...

    VastaaPoista
  6. Noi tosiaan ON kivan näköiset. Itselläni on vanhat vaaleansiniset Hait ja ne ovat puolipituisina aika pirtsakat shorsien kanssa. Punkkifoobikon on vähän pakko pitää saappaita saaristossakin. Kerro sitten kliinisen testauksen tulokset miten Crocksit toimivat veneilysaappaina...

    Onnittelut keväthuollon valmistumisesta :) Teillä olikin vähän kiireempi aikataulu kun lomat osuivat alkukesään.

    VastaaPoista
  7. Mä olen vuosia käyttänyt perus crocseja vain pihakäytössä mökillä, mutta nyt juuri ostin uudet peep toe ballerinat ja lenkkarit crocsilta. Hups :)

    VastaaPoista
  8. Ahaaaaaa, minä olen aina sanonut, että en ikinä laita crocseja jalkaan,en edes pihalle...... Nyt kävi vaan sille, et kevällä Eestin reissussa löysin "Bubble Gum" väriset crocsin kumpparit, eikä voinut vastusta ja ostin nimenomaan venekäyttöön....Never say never:)
    Tuntuvat jalassa tosi kevyiltä ja toivottavasti toimivat venellä hyvin!
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  9. Anonyymi: No en mä näissä veneympäristön ulkopuolelle ajatellut poistua, joten pakkashuoli lienee turha. :D

    Merenneito: Mä olen superpunkkikammoinen! Samasta syystä käytän aina saappaita saarikävelyillä.

    Joo, meille meinasi pukata pieni kiire ja ressi, mutta ehkä se tästä...

    viiru: Apuaaaaa, tullaanko me vanhoiksi tai jotain? :D

    Missis H: Mäkin olen jo oppinut ton never say never -jutun. Tähän mennessä olen toteuttanut kai jokaisen jutun, josta olen vannonut, etten ikinä. :D

    Kivaa viikonloppua sullekin!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!