lauantai 19. toukokuuta 2012

Mission accomplished

Tiedättekö, kun joskus oikein tuntee, kuinka sellainen lamppu syttyy pään päällä? Olin tänään Stockalla sovittelemassa mekkoja. Pinkki ja mustavalkoinen mekko olivat ihan kivoja, mutta minusta tuntui, että näytin heti 10 vuotta ikäistäni vanhemmalta ne päällä. Kaipasin jotain tyttömäisempää, koska itse pidän kyllä itseäni vielä aika tyttönä. Bandoleran mekko oli eniten mieleeni, mutta sitten tuli se lamppukohta. Muistin Lilin postauksen, jonka asuun olin ihastunut ikihyviksi. Muistin, että mullahan on jo Bandoleran mekon alaosa. Tein täyskäännöksen ja aloin metsästää nudea paljettitoppia. Sellainen löytyi ja nyt minulla on ensimmäistä kertaa varmana ikinä vaatteet katsottuina ja sovitettuina viikkoa ennen juhlaa. Ostin jopa stay upit valmiiksi. Enää ei tarvitse kuin silittää hame ja toppi, niin se on siinä. 

Hametta täytyy kuvien perusteella hilata muutama sentti ylemmäksi. 


Hiuksiin hankin nudenvärisen mini-fascinatorin. Vai onko tämä fascinator, kun siinä ei ole sulkaa tai muita härpäkkeitä?


Paita löytyi Lindexistä ja se on siis tämä. Oikea sävy asettunee nettikaupan kuvan ja minun ottamani kuvan välimaastoon.

Kuva Lindex


Asukuvien virallinen valvoja oli sitä mieltä, että kaupasta olisi pitänyt kantaa ennemmin nakkeja kuin jotain riepuja. 


6 kommenttia:

  1. Ihanat vaatteet! Sulla on miljoona kertaa keväisemmät vaatteet kuin mulla jota vähän ahdistaa mennä keväthäihin tummansinisessä mekossa...yritän sitten keväistää lookia vaaleilla asusteilla.

    VastaaPoista
  2. Se Bandoleran mekko oli sun edellisessä postauksesta mun suosikki, mut täähän on just eikä melkeen yhtä hyvä kuin se!:) Ja säästit pitkän pennin.. Mäkin tahtoisin kesäksi jonkun tuon mallisen mekon, mutta sellaisia tuntuu olevan kauhean vaikea löytää:/ Joka paikassa on vain kynähameita sun muita kapeampia malleja..

    VastaaPoista
  3. Hei mahtavan hyvä hoksaus! Tuohon vielä mekkoon mätsäävät huulet.. Tykkään!

    VastaaPoista
  4. Nelli: Kiitti! Mutta tummansininenhän ON keväinen väri! Kysy vaikka purjehtijoilta. :D Mä näin muuten ihanan tummansinisen mekon talvella jossain työmatkalla ja siinä oli nuden asusteet ja muistan ajatelleni silloin, että sekin olisi ihana vaihtoehto. Mulla on ehkä kuva siitä mun kännykässä vielä, lähetän sen sulle. :)

    lili: Bandolera oli munkin suosikki, eniten omannäköinen. :) Ja joo, säästin vaivaisen satasen... :D Tuon malliset mekot on kyllä hankalia löytää, joskus olen löytänyt ihan Henkkamaukasta ja Zarastakin, mutta ehkä enemmän joulun alla kuin kesäisin.

    Kiitos vain sulle inspiraatiosta! :)

    Janina: Eikö! Olin niiiiiin ylpeä itsestäni. :) Ainakin kynnet lakkaan mätsääviksi, huulien kanssa arastelen, mutta katsotaan... ;)

    VastaaPoista
  5. Ihana asu! Todella suloinen ja kesäinen.
    Säästit tosiaan tekemällä löytöjä omasta kaapista.
    Kahden asuinpaikan ongelma mulle on aina löytää oikea asu.. oikeat vaatteet väärissä paikoissa.Huomasin tunkeneeni maximekkoni miehen kaappiin.. *nolotus*

    VastaaPoista
  6. Maisie: Kiitos! :) Säästin tosiaankin, jee! Ja hups sun väärille vaatepaikoille. Kyllä mäkin olen joskus löytänyt pitkän etsimisen jälkeen farkkuni miehen kaapista, mutta se on sentään mun kaapin vieressä. :D

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!