maanantai 25. kesäkuuta 2012

Onnistumisen elämyksiä

Mies palasi viime viikolla töihin, mutta minä jatkoin vielä lomailua. Viileämmät lomapäivät ja alennusmyynnit kuuluvat yhteen kuin uusi peruna ja voinokare. Lämmittelin alekierrosta varten tekemällä ensin pari normaalihintaista hankintaa. Ylempi hame on Zarasta ja alempi Lindexistä. 



Kukkarokäsi lämpimänä pääsin sitten vauhtiin. Olin jo ohittaa Your Facen, kun muistin ystäväni Empun tehneen sieltä joskus todella hyviä löytöjä. Ja niinpä tein minäkin.


Jackie O. -henkinen jakku oli 70 prosentin alennuksessa ja sille jäi hintaa reilut parikymmentä euroa. Jakku on vähän a-linjainen ja hihat ovat 3/4-mittaiset. Aion rakastaa sitä vielä pitkään. 


Jakun bongattuani kiertelin onnistumispökerryksissäni liikettä vielä lisää. Edellinen juhlahameeni on vuodelta 2003 ja olkoonkin, että pidän siitä edelleen, olen jo jonkin aikaa ollut sitä mieltä, ettei uusi olisi pahitteeksi. Musta kynähame irtosi sekin vähän yli kahdella kympillä. Success! Satiini on ihanan paksua ja luulen, että tästä tulee myös yhtä pitkäikäinen kuin edeltäjästään (josta en siis suinkaan luovu, annan sen vain levätä välillä).


Mustat perusballerinat olivat nekin alennuksessa ja maksoivat saman verran kuin muutkin ostokset. Koen suurta ylpeyttä löydöistäni. Sitähän aina sanotaan, että alennnusmyynneistä kannattaisi yrittää löytää klassikoita ja pitkäikäisiä vaatteita. Nyt taisi käydä juuri näin. 

16 kommenttia:

  1. Onnittelut, kerrassaan ihania löytöjä!

    VastaaPoista
  2. Huh, mitä löytöjä! Olen etsinyt juuri tuon mallista mustaa jakkua. Nyt sormet ristiin, että niitä olisi täälläkin rekissä!

    VastaaPoista
  3. No kyllä, just kivat löydöt. Eihän noita ilman nainen pärjää, oikeesti! :)

    VastaaPoista
  4. Siis onko ballerinat myös your face? Juuri tuollaiset hakusessa!

    VastaaPoista
  5. Hauskasti kirjoitettu aleraportti, hymyilyttää isosti :)
    Ja miten hienoja löytöjä, varsinkin jakku!!!

    VastaaPoista
  6. Ihan mahtavia löytöjä.Your Face on kyllä petollinen paikka ilman alejakin :)
    Itse suoritin terapiashoppailua sukujuhannuksen päätteeksi ja kun pääsin kotiin huomasin ostaneeni pelkkää merellistä raitaa muodossa jos toisessakin
    ja pahan tapani mukaan tietenkin normaali hintaiset kengät...

    VastaaPoista
  7. Tosi kauniit ballerinat. :) Lindex on mun mielestä parantanut ihan huimasti viime aikoina. Olen löytänyt sen uudelleen muissakin kuin alusvaate- ja sukkaostoksissa.

    VastaaPoista
  8. Jona: Kiitos! :)

    Karla: Jee, sormet ristissä! Vai löysitkö jo?

    Teija: No ei pärjääkään! Kaikki ovat sellaisia vaatekaapin peruspilareita. :)

    Anonyymi: Joo on! Sinne vain!

    Mussu: Kiitti, kivaa jos tykkäsit! :) Ja jakku on todellakin ihan kreisihyvä löytö.

    Maisie: Raitaa ei vain voi olla liikaa! Mulle Your Face ei ole niin tuttu, taisin entuudestaan omistaa heiltä vain yhden takin. :)

    Pauliina: Kiitti! :) Joo, just puhuimme Empunkin kanssa, miten Lindex on nykyään ihan huippu kauppa ja menee usein mulla ainakin Henkkamaukan ohi.

    VastaaPoista
  9. Kiitos ihanasta blogista. Kuin sattumalta löysin tänne. Olisinkin poikeuksena tähän postaukseen liittymättä kysynyt minkälaisella värikoodilla nuo harmaansävyiset kotisi seinät on maalattu? Aivan ihanalta näyttää =) -P-

    VastaaPoista
  10. Piia Pauliina: Kiitos itsellesi kauniista sanoistasi! Seiniestä löytyy tietoa tästä postauksesta: http://skiglari-norppa.blogspot.fi/2011/10/seinan-vari.html :)

    VastaaPoista
  11. Onnea, mahtavia löytöjä :)
    Minäkin olen yrittänyt keskittyä hankkimaan vähän sellasia ei-hellejuttuja, ja mm Gaborin ballerinat ja just muutama juttu YourFacelta löytynyt. Normi helle-ermeet on usein kuitenkin melko edullisia joka tapauksessa.
    Ja teillä oli taas heino reissu, kiva oli lukea juttuja sieltä! Mukavaa kesän jatkoa!

    VastaaPoista
  12. Nämä säät on kyllä täydellisiä alekieroksille. Olen samaa mieltä, että klassikot on parhaita löytöjä:)

    VastaaPoista
  13. Annastiina: Kiitti! :) Se on ihan totta, että hellevermeet on usein muutenkin edullisia. Mä muuten huomaan aina loppukesästä, että alan jo kaivata muutenkin sellaisia laadukkaamman oloisia ja klassisempia vaatteita. Alkukesästä sekoittelen värejä ja olen ennakkoluulottomampi pukeutumisen suhteen ja sitten taas palaan raiteilleni eli sinänsä ihan hyvä, että tulee niitä klassikoita hankittua, kun cheap and cheerful -osasto jää taas sitten jonnekin kaapin perälle.

    Mii...: No sanopa muuta, mitkä ankeat säät! Mä kävin TAAS eilen kaupoilla. :D

    VastaaPoista
  14. Taas tuli todistettua, että blogien lukemisesta on muutakin hyötyä kuin saatu parempi mieli. Olen aina myös ohittanut Face-kaupat ja nyt sinun löytöjesi innostamana poikkesin. Mustaa jakkua ei harmikseni ollut enää minun koossani, sen sijaan löysin tummanharmaan, vuoratun, napakkaa jerseytä olevan hihattoman leningin, joka menee häistä hautajaisiin ja ympäri vuoden. Ja ale-% oli 70. Kiitos Norppa vinkistä!

    VastaaPoista
  15. Hih. Ollaan siskon kanssa huomattu tuo sama, että Lindex on nykyään aika kiva kauppa. Tultiin siihen tulokseen, että taidamme nykyään kuulua kohderyhmään. Parikymppisenä sieltä ei löytynyt mitään.

    VastaaPoista
  16. Tarumarja: Blogeista saa kyllä ihan sairaasti inspiraatiota... Joskus tosin vähempikin riittäisi. Aika monta tarvetta olen täällä blogimaailmassa luonut itselleni. :D

    Hanna-K: Mä oon ainakin 22. Londex on vain muuttunut nuorekkaammaksi. :D

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!