lauantai 30. kesäkuuta 2012

Retail therapy

Minulla ei yleensä ole tapana lohduttaa itseäni herkuilla. En ole tunnesyöppö. Alkoholia juon vain iloisilla mielin, enkä koskaan suruun. Useimmiten puran huonon fiiliksen liikuntaan. Ihan aina sekään ei auta. Jos esimerkiksi lähtee lenkille hakemaan parempaa mieltä ja lintu kakkaa päälle, niin ei siitä kyllä parempi mieli tule. Eikä siitä, että kun luulee juoksevansa hyvää vauhtia, niin ohi juoksee ainoa ihminen maailmassa Gisele Bündchenin lisäksi, joka näyttää hyvältä vaaleanpunaisissa juoksutrikoissa. 

Joskus sitä joutuu siis ostamaan itselleen parempaa mieltä. Minä löin elämän risaiseksi ja ostin trendijuttuja. Juuri, kun olin kehuskellut ostelevani aleista klassikkoja, kävikin näin. Ylpeys käy lankeemuksen edellä.



Ihanaakin ihanampi pitsihame löytyi työkavereiden osto- ja myyntipalstalta. Ajattelin yhdistää sen vanhoihin luottokorkkareihini. Yläosaksi kaavailin yksinkertaista nudea tai mustaa toppia, joita minulla ei kylläkään (vielä) ole. Minulla ei ole aavistustakaan, missä tilaisuudessa käyttäisin tätä asua, mutta samppanjalasi kädessä kruunaisi kyllä kokonaisuuden.


Zaran alennusmyynnistä löytyi kukkaa ja oranssia samassa vaatteessa. Kavereiksi mekolle kaavailin (tietty) oranssia Korsia ja kullanvärisiä sandaaleita. Offtopicina mainitsen, että mielestäni Michael Kors ja Marc Jacobs ovat jotenkin ihan sama asia. Vähän niin kuin Riki Sorsa ja Rod Stewart.



Koska säilytystila on rajallista, perustin nyt pohtimani blogikirppiksen. Siellä ei ole vielä montaakaan juttua, mutta lisäilen niitä ensi viikon aikana. Kirppikselle pääset tästä. 

7 kommenttia:

  1. Ihanat kengät! Ja kivoja on muutkin jutut!

    Mamma L

    VastaaPoista
  2. Riki Sorsa ja Rod Stewart, tämä oli ihan illan paras :D
    Ihana ihana toi Zaran mekko, voi miksen mä huomannut tota siellä käydessäni?

    VastaaPoista
  3. Ihanaa silmänruokaa. Taisin pikahipelöidä itsekin tuota Zaran mekkoa jokin aika sitten.

    Mä ymmärrän ihan täysin MJ & MK ja RS & RS hommat. Mulla on vähän sama Calvin Kleinin ja Donna Karanin kanssa. Mutta en ymmärrä, miksi.

    VastaaPoista
  4. Repesin tuolle Sorsa& Stewart -jutulle ihan täysin ! :D

    Ihana Zaran mekko, kauniit värit !

    VastaaPoista
  5. Mama: Kiitti! :)

    Mia: Tuntuu liikkuvan toi Zaran aletavara niin nopeasti, ettei ole ihmekään, jos jotain jää huomaamatta...

    Emppu: Kiitti! :) Ja joo, DK ja CK on kyllä kanssa vähän samaa kastia. :D

    Petriina: Mutta nyt kun tarkemmin ajattelet, niin niinhän se just on, eikö vaan? :D

    VastaaPoista
  6. Hei, Marc Jacobs ja Michael Kors ei todellakaan ole sama asia! :D Eikä mun mielipide lainkaan yllättävä.

    VastaaPoista
  7. Outi: Hehee, onpa yllättävää, että SÄ olet tuota mieltä. :D

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!