tiistai 19. kesäkuuta 2012

Uutta ja vanhaa (tosivanhaa)

Projektini muidenkin kenkien kuin Conversejen käyttämisestä etenee. Ostin motivaatioksi itselleni uudet loaferit. Ne ovat superhyvät jalassa ja menevät sekä tummanruskean Bayswaterin että vaaleanruskean Beltbagin kanssa, samaten kuin yhden vielä vaaleammanruskean Tiger of Swedenin laukun kanssa. Olen sillä tavalla vanhanaikainen ja ehkä vähän uncool, että jos laitan nahkakengät, niin ne saavat mieluusti pelata yhteen laukun kanssa.


Virallinen valvoja antoi siunauksensa kuvaushetkelle, eikä sännännyt linssiluteilemaan nakkipalkinnon toivossa.


Guccin huivi sen sijaan löytyi omasta kaapista sitä pienoisen vaatekriisin kourissa ympärikääntäessäni. Olen ostanut huivin joskus vuonna miekka ja kypärä Milanosta. Se olikin kiva reissu. Mies oli työmatkalla ja minä lomamatkalla, mutta miehellä oli onneksi aikaa vähän retkeillä minun kanssani. Meillä oli auto vuokralla ja pyörimme pitkin Pohjois-Italiaa. Onkohan tämä muuten minun ensimmäinen matkalahjani? Voisi vaikka ollakin.


Sohva unitassuineen näyttää sen verran houkuttelevalta, että taidan kömpiä sinne karvakorvan kaveriksi ja katsoa ruutu.fistä muutaman jakson Good Wifea, joka on mennyt minulle mitään kertomatta palaamaan tauolta.

5 kommenttia:

  1. Mulla on samat kengät. Sen lisäksi, että ne näyttää tosi hyviltä valkoisten pellavahousujen ja vaikkapa sinivalkoraitaisen paidan kanssa, ne on myös hyvät jalassa. :)

    VastaaPoista
  2. Eihän siinä ole mitään vikaa (tai vanhanaikaista), että kengät ja laukku sopivat täydellisesti yhteen! ;) On muuten ihanat kengät, mistä löysit?
    -SuviAnni

    VastaaPoista
  3. Pauliina: Hei, toi combo kuulostaa tosi kivalta! Onkohan mulla valkoiset pellavahousut jossain olemassa...

    SuviAnni: Ei munkaan mielestä ole, mutta fashionistat pitää matchy matchya kai vähän pöllönä. Mutta ei me siitä välitetä. :) Kengät löytyivät Stockalta, ovat sitä niiden omaa Global-mallistoa. :)

    VastaaPoista
  4. Kivat kengät, jotain tuon tapaista minäkin haen! Valkoiset pellavahousut ja farkut olisi jo!

    Nyt huomaan, että siivouskukkia ei tullut eilen hankittua, vaikka puunasin koko huushollin!

    Mama L

    VastaaPoista
  5. Piti just kysyä mistä kengät ovat, kun olen etsinyt ruskeita loafereita. Tosi kivat. Ja huivikin myös!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!