tiistai 18. syyskuuta 2012

Jotkut asiat vain jäävät vähän päälle

Niin kuin nyt vaikka viininpunainen. Sitä on nyt saatava joka tuutista. Nykistä mukaan lähtivät täydellisen sävyinen kynsilakka, Essien Berry Naughty, ja viininpunaiset verkkarit. Tai leggarit. Who knows, kummat ne ovat. 


Molemmat vilahtivatkin jo eilisessä postauksessa, mutta halusin vielä kehua leggareita. Miten nerokasta! Paksu ja pehmoinen college-kangas, mutta tyköistuva malli muodostivat täydellisen yhdistelmän purjehdushousujen alle. Tarpeen tullen näiden ja purjehdushousujen väliin voi vetää vaikka löysät fleece-housut tai toppahousut. Kaikki edellämainitut alkavat jo olla tarpeen merellä. 


Tarpeen olivat myös villasukat, UGGit, tiivis villapipo ja villapaita, untuvatakki purjehdustakin alla... Kyllä se Suomen kesä vain lyhyt on!

18 kommenttia:

  1. Mulla on myös viininpunainen jäänyt päälle ja kynsissä komeilee Essien skirting the issue, joka on myös kiva viininpunaisen sävy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpäs tsekata toikin sävy! Mulla kuluu kynsilakkoja tosi paljon nimittäin. :)

      Poista
  2. Sun vaatelista kuullosti mun kesäkuun maratonasulta. Eli on se kesä Ruotsissakin lyhyt.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaiks! Mä muistankin, että silloin oli ihan kamala keli!

      Poista
  3. Ah, mullekkin kelpais tuollaiset collegeleggarit! Varmasti vallan iihanat!:) Niin, ja kiitokset mainiosta blogistasi. Tämä taisikin olla ensimmäinen kommentointini, vaikka olenkin taustalla seuraillut jo hyvän tovin. Vaate ja muukin maku menee meillä hyvin yksiin. :)
    -Jennisofia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Jennisofia, kivoista sanoista! Kivaa kun lueskelet ja kommentoitkin. :)

      Poista
  4. Kylläpä on hyvä väri lakassa, täytyy tämäkin pistää "ostoslistalle". ;D Arvaa muuten mikä lähti äsken tilaukseen? En uskaltanut enää odotella, että jään nuolemaan näppejä, ennen kuin loppuvat verkkokaupastakin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, arvaan kyllä! Mun parilla ystävällä on sellainen asteikko ostosten harkintaan, että asteikolla nollasta kymppiin tjsp. kuinka paljon harmittaa, jos joku juttu jää saamatta. Tää huivi olisi varmaan ollut monellakin ihan kympin kamaa. :)

      Poista
  5. Mäkin ostin eilen Gapista viininpunaiset housut. Pakko kai ostaa... :D Mieskin totesi, että wau mitkä syyspantsit eli oli hyvät eikä maksaneet paljoa.

    Sä muuten tiedät kuka olen... ;) Aloitin tässä taannoin blogin, jotta saan itsellekin muistot kirjattua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän! Hauskaa! Tuunkin asap kylään sun puolelle. :) Kivaa kun vinkkasit. :)

      Poista
  6. Sä vaikutat vähän alakuloiselta? Oletko sä surullinen? Toivottavasti olen väärässä tai sitten mieli piristyy!

    :-)

    Kiitos, kun piristät aina meitä muita ihanalla blogillasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole, en sitten yhtään. Mä vain en todella ole mikään maailman kuvauksellisin ihminen. :D Mun tulee usein katsottua pois päin kamerasta ja oltua aika naama peruslukemilla, koska mä en vain osaa hymyillä kuvissa ilman, että tulee Chandler Bing -efekti. :D

      Mutta kiitos kivoista sanoistasi joka tapauksessa! :)

      Poista
    2. Kiva kuulla :-)

      Poista
  7. Hyvä vinkki noi collegeleggarit!. Lontoon liike ei oo meiltä kaukana, saatanpa käydä vilkasemassa niitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy vain, mutta laita kuulosuojaimet! :D

      Poista
  8. Viininpunainen ei ole vielä päässyt mun kaappiin, mutta ehtiihän tässä :). Kivat leggariverkkarit, kelpaisi mullekin. Tosin näyttäisin varmaan ihan pikaluistelijabroilerilta :). Toi huivi kummittelee mun mielessä, tosin toisen värisenä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä tiedä, olenko mä yhtään sen vähemmän PLB... :D Ei nää munkaan kintut mitkään varsinaisen solakat ole.

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!