keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Forget the sales

Joo, onhan Mulberrylla ale. Ale, jonka tuotteet ovat samanhintaisia alessa kuin ne olivat vielä äsken normaalihintaisina. Plaah, fail.






Koska sain omat aleostokseni hoidettua Nykissä (violetit, kapoiset samettihousut, J.Crew'n raitapaita ja UGGin Dakota-töppösten halpisversiot) ja luulen, että violettia on nyt riittävästi vähäksi aikaa ja koska haluamani uuden objektiivinkin hoiti joulupukki, laitan kaiken ostostelun holdille. Sillä minulla on päämäärä. Päämäärä vaatii säästämistä ja oikeanlaisen syyn. Mutta sanokaa minun sanoneen, että tulevan vuoden sisään 3.1. Phillip Limin Pashli shark effect trapeze tote on minun. Minun. 


Kuvat Net-A-Porter

17 kommenttia:

  1. Kaunis laukku, ymmärrän himotuksen... Ja jep, Mulberryn ale huokuttaisi, mutta kun...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta siellä Mulberrylla ei ollut mitään, mitä olisi ollut pakko saada, millään hinnalla. Lähinnä nyppi vain edelleen mokomat hinnankorotukset.

      Poista
  2. Oi on kyllä kieltämättä aivan ihana laukku! :)

    VastaaPoista
  3. Tuo on kyllä hieno laukku! Matchesilla oli alessa tuo punaisena ja beigenä, myös Napin ale kannattaa katsoa. Siellä on näkynyt aiemmin samaa mallia myös alennettuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuuuu, punaisena... Kuulostaa ihanalta. :) Tämä ei ole ihan millään akuutilla listalla vaan ajattelin palkita itseni tällä, kunhan luon ensin sopivan syyn. :)

      Poista
  4. Oi miten kaunis laukku! Erittäin kiva päämäärä. Hauskaa, sillä laukkujen takia tänne tulinkin :) Piti nimittäin kysyä että eikös sulla ollut sellainen Mulberryn pieni laukku (belt bag?)? Sen hihnan pituudesta olisin kysynyt, yliolan käytettynä, että asettuuko sun mielestä sopivalle korkeudelle, tai onko siinä mitään säätövaraa? Yritän sellaista metsästää käytettynä. Thanks for the help!

    Eeva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa, että sattui sitten just olemaan laukkujuttuja! :) On kyllä ja mulle, 162-senttiselle, se asettuu just tuohon lantiolle. Sitä voi kyllä säädellä ihan vapaasti, ketjussa on sellainen klipsu. :)

      Poista
  5. Alelakkoilusta huolimatta mun on kerrottava sulle, että Napin alessa on se J.Crew'n ankkurineuletakki, josta joskus postasit. Ja raitamekko, jossa on ankkuri helmassa.

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks mulla on jo se neuletakki. ;) Mekkoa en taida uskaltaa mennä edes katsomaan... :D

      Poista
  6. Katsoin Mulberryn alet jouluaattona ja jotenkin ei nyt säväyttänyt :( Olihan siellä kivoja juttuja, mutta kieltämättä ne hinnan korotukset nyppii edelleen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ihan sama juttu. Tykkään edelleen Mulberryn laukuista, mutta en mä niitä niin paljon halua, että moisia summia maksaisin.

      Poista
  7. noniin nyt kunnostaudun ja yritän kerrankin kommentoida, vaikka olen täällä käynyt useammankin kerran lueskelemassa (täytyykin liittyä lukijaksi).

    aivan ihana tuo Limin veska! mä kävin räjäyttämässä alebudjetit iki-ihanassa Jack Willsin nettikaupassa. auts...

    VastaaPoista
  8. Heippa!

    Juuh, mulberryn alet on sen hinnankorotuksen jälkeen aika läppä, totesin saman kun sinäkin.

    Ihana laukku!!!! Mulle ihan uusi merkki, pitääkin tutustua tarkemmin!

    Amelie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi laukku on tosiaan aivan ihana. Samalla merkillä on muitakin hienoja, sellaisia aika ajattomia mun mielestä. :)

      Poista
  9. Kiva laukku, muistuttaa vähän yhtä ihanaa celinen laukkua! Mulla ois syy ostaa itselleni merkkilaukku, mutta en osaapäättää mikä! Jotenkin vaikeaa kun ei pääse näkee livenä laukkuja kun asuu kaukana Helsingistä. Osaatko vinkata jotain hintaluokasta max 500 eur? Mulberryt ois kivoja mut kalliita..

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!