tiistai 11. joulukuuta 2012

Pahimpaan kuumeeseen

Ihan kamala paljettien ja kimalluksen himo! Olen ollut kotona flunssassa ja poistunut lähinnä koiraa ulkoiluttamaan ja lähikauppaan. Paljettineuleen tai -huivin riipaiseminen päälle kumpaankaan näistä tapahtumista tuntuisi hiukan ylimitoitetulta, joten tyydyin lakkaamaan pari kynttä vähän kimaltavammaksi. 


Kummankin käden nimettömän kynsi sai Essien St.Tropezin lisäksi pintaansa vähän Lumenen glitter-lakkaa. Se on sellaista vähän hillitympää kimallusta. Olen huomannut, että esimerkiksi Essien kimalluslakat ovat niin paljettisia, että niitä on todella vaikeaa saada pois, jos kerroksia on useampi kuin yksi ja ainahan niitä on. Ne ovat kuitenkin erinomaisia sukkahousujen korjaustarkoitukseen pysyvyytensä ansiosta. :D


Tähän olisi muuten tarvittu sitä makrolinssiä! (Ja kynsinauhavoidetta.)


 Kimaltelevaa päivää kaikille!

16 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä niin kaunis ja tyylikäs sormuspari :) t. Maija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Maija! Mä olen itse suunnitellut vihkisormukseni (tuon allianssin), joten kehut tuntuvat siksi erityisen mukavilta. :)

      Poista
  2. Onneksi kimallus pelastaa päivän kuin päivän, sormuksille iso tykkäys myös minulta (ja flunssalle iso buu)!

    Eeva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanasta sanaan samaa mieltä! <3 Tykkään edelleenkin sormuksistani tosi paljon ja jos en enää ihan joka päivä tuijottele niitä, niin joka toinen päivä ainakin. :D

      Poista
  3. Ihanan rauhallinen sävy tossa Essiessä, tykkään! Sellainen tosi vahva bling bling-lakka sopii mun mielestä parhaiten juhliin, arkena se saattaa helposti näyttää vähän halvalta mun mielestä, ainakin, jos lakkaus ei ole aivan virheetön (kuten mulla siis harvoin on).

    Amelie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen melkein samaa mieltä. Kunnon paljettilakka kuuluu (pikkujoulukauden ulkopuolella) vain juhliin. Joulun alla sitä voi mun mielestä olla hyvin arkeakin ilostuttamassa. :) Ja hah, mun lakkaus säilyy harvoin virheettömänä paria minuuttia kauempaa. Yleensä tökkään aina kostean kynnen johonkin ja kiroilen. :D

      Poista
  4. Hrr, tulee kylmiä väreitä pelkästään ajatuksesta poistaa glitterlakkoja kynsistä... Ihan kamalaa puuhaa se raastaminen! Silti sitä kuitenkin aina välillä sortuu kimallukseen ;) Blingblingiä kiitos tännekin, minulla jatkuu yhä täydellisen paljettihameen metsästys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Hermot meinaa mennä! Mutta silti tykkään tosi paljon kimalluslakasta. :)

      Kerro sitten, mistä hame löytyy. :)

      Poista
  5. Hihi, multa löytyy tuo sama sävy. Kimalluksen kanssa tosiaan aika kivan täpäkkä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Ja sopii mun mielestä tosi moneen. :)

      Poista
  6. Ihanaa kimallusta! Täällä myös maattu kuumeessa ja nyt myös liekeissä!!! Raksalla tapahtuu niin vauhdilla, että joulupukilla lähtee kohta mopo käsistä! Keittiöfirman asentajat tekivät tänään parhaan joulukalenteriluukkuyllärin ja keittiö+kodari ovat pääpiirteissään valmiit! Jouluksi (eikä vasta uudeksi vuodeksi) uuteen kotiin näyttää jo mahdolliselta!!! IHANAA!!! Kuume noussut varmaan tappiinsa tästä intoilusta, mutta olkoon ;) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaaihanaa! Anna mennä vain, kyllä se kuume siitä (toivottavasti) tajuaa väistyä, kun on tärkeät asiat kyseessä. :D

      Poista
  7. No jos ei glitter paranna, niin ei sitten mikään! Pikaista paranemista ja joulun odotuksen riemua :) -Milla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin just! Kiitos ja ihanaa joulun odottelua sinne myös! :)

      Poista
  8. Ihanaa blingblingiä, sitä kaivattaisiin myös täällä suunnassa! Liityin lukijaksi, ihana blogi sinulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja oikein paljon tervetuloa, Satu! :)

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!