torstai 7. helmikuuta 2013

Jatko-osa


Koska en nyt ihan pysty kuvittelemaan, että mieheni innostuisi leikkimään Polyvorella, tämä raskas osa lankeaa minulle. Mitä päälle hipsterikenkien kanssa, jos ei itse ole hipsteri? Huomaatteko muuten, miten monta kertaa olen käyttänyt hipsteri-sanaa viimeisissä postauksissa? Se on jotenkin niin hassu sana. Hipsteri hipsteri hipsteri. 

Tykkään kengissä erityisesti raikkaasta punaisen ja beigen väriyhdistelmästä. Punaiset nauhat ovat ihan ässät. Mukana tulivat ruskeatkin, mutta ne eivät ole yhtään niin kivat. 



For men

Olen hulluna myös punaisen ja vaaleansinisen yhdistelmään. Saatanpa yhdistellä omissakin asuissani näitä kevään mittaan.

Jipii, huomenna Vene-messuille! Vaikka punaisessa ja vaaleansinisessä?

10 kommenttia:

  1. On kyllä makiat kengät ja vaatesuunnitelmat varsin pätevät. Satuin muuten eilen juuri itsekin ihastelemaan punaisen ja vaaleansinisen yhdistelmää ostaessani vauvalle olohaalarin kyseisissä sävyissä. :)

    Tästä postauksesta tuli mieleeni, että voisitko mitenkään jossain vaiheessa tehdä laukkupostausta miehille, jos yhtään innostaa? Oma mieheni käyttää sellaisia yliolan-/olkalaukkuja ja tarvitsisi kipeästi uutta. Koska liikut netin muotimaailmassa todennäköisesti itseäni paljon enemmän, ideoitakin voisi olla. Nahkaista, kankaista, vähän eri tarkoituksiin ja vähän eri hintakategorioista. Voit ihan rauhassa naamioida kaiken vaikkapa purjehduslaukku-otsikon alle, koska tyyli on ihan taatusti myös meitä ei-purjehtijoita miellyttävä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ihan mun suosikkiyhdistelmä tällä hetkellä! :)

      Voisin mä miettiä sellaista. Mun mies ei paljoa laukkua käytä, mutta ehkä mä saan jotain riipaistua kasaan. :)

      Poista
  2. Hei kiva, kun postasit näitä miesten juttujakin. Mun mies ei kyllä itsekseen jaksais kattella mitään ja mun hommaksi jää aina tehdä ehdotuksia, joista sitten jotain voi päätyä hankinnaksi asti.

    Mun mielestä noi punaset sukat on erityisen kivat! Oon kiinnittänyt huomiota, että nykyisin värikkäät sukat on in, kun vielä joku aika sitten oli karmeeta, jos miehellä oli jotkin muut kuin mustat sukat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa, jos kelpaa. Musta on nimittäin kivaa plärätä myös miesten muotia ja ostan jonkun verran vaatteita miehelleni. :)

      Joo, musta kanssa värikkäät sukat on hauskoja.

      Poista
  3. Hmm, punaista ja vaaleansinistä - mielenkiintoista! En olekaan ennen testannut, mutta molempia värejä kyllä löytyy vaatekaapista. Kiitos vinkistä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Testaa ihmeessä, tulee kiva ja raikas yhdistelmä! :)

      Poista
  4. Olen seonnut ihan totaalisesti punaiseen ja oranssinpunaiseen, voisin käyttää niitä koko ajan, mikäli vaan voisi! Mun yhdessä oranssissa Pelle P:n rugbypaidassa on vaaleansiniset kaulukset ja se on kyllä yllättävän hyvä yhdistelmä. En ole edes tullut ajatelleeksi. Ne Lindexin punaiset housut ovat olleet kyllä tosi hyvät (ja edulliset) ja toivottavasti ovat vielä kesälläkin kuosissa. Ah, kohta saa kaivaa valkoiset converset esille ja näyttää merimerkiltä! Ah!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oranssi kans vaaleansinisen kanssa, absolutely! Kuulostaa ihan ässältä. :) Mäkään en malta odottaa merimerkiltä näyttämistä, se on parasta.

      Poista
  5. Punaista ja oranssinpunaista täälläkin suositaan, kuten varmaan on tullut jo aiemmin mainittua. :D Vaaleansinistä olen niiden kanssa yhdistellyt, passaa hyvin myös fuksianpunaisen kanssa. Onkohan se fuksia...sillä nimellä mä sitä kutsun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, arvasin että sä kannatat! :D

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!