tiistai 12. maaliskuuta 2013

Jenniferin jäljillä


Olin luvannut luottokampaajalleni Pauliinalle, että tsemppaisin käyntivälien kanssa ja kävisin useammin kuin kerran puolessa vuodessa. Hups. En muistanut. Ja kun kampaajakäyntieni tarkoitus on aina leikata pari senttiä latvoista ja laitattaa muutama vaalea raita, ne eivät jotenkin tunnu niin kovin kiireellisiltä. Oma värini on aika vaalea, joten juurikasvu on harvoin mitään kovin huomiotaherättävää. 

Viime viikolla sain vihdoin aikaiseksi suunnata Pauliinan hellään huomaan ja taivaallisen ihanaan päähierontaan. Ensin kahviteltiin. Sitten leikattiin kerroksia ja laitettiin viileitä raitoja. 



 En ole millään lailla innokas muuttamaan hiustyyliäni. Mitäs sitä turhaan vaihtelemaan, kun on kerran mieluisen löytänyt. Tykkäsin siis tuloksesta kovasti, jälleen kerran. Ja kahvitkin olivat jälleen mitä parhaimmat. Jes! 

Pauliinan nettisivut löydät täältä.

10 kommenttia:

  1. Jennifer on IHANA! Onneksi sen otsassa näkyy muutama ilmeryppy, lohduttaa vähän kun katsoo peilistä omiaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jennifer on musta ihana just sen takia, että hän on tosi fit, style ja nuorekas, mutta kuitenkin ikäisensä, eikä täyteen Botoxia ammuttu. :)

      Poista
  2. Jenillä on kyllä loistavan värinen pehko; se esiintyy vaaleaa sävyä etsiessäni kampajan tuolissa aina mun esimerkkikuvissa. Mun tän päivän postauksessa oli ihan samoja mietintöjä tulevaa kampaajakäyntiä ajatellen, en malta odottaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Harmi, että mun oma pohja on vähän vaaleampi kuin hänellä, joten täyttä kopiota on mahdoton saada. Mä tuunkin kylään sun puolelle katsomaan! :)

      Poista
  3. Nätit hiukset. Löysin niitä foutia ihan ebayn ihmeellisestä maailmasta. Täytyy varmaan tilata kesäks sellainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Tilaa ihmeessä, on just hyvä tavara. :)

      Poista
  4. Heh, toi vois olla mun sivuprofiili :D ihanat hiukset ;)

    VastaaPoista
  5. Hitsit kun mun blogista katosi uudistusten myötä päivittyvä blogroll eli en yhtään pysy kärryillä muiden blogeista. Sunkin jutut on menneet ihan ohi, höh. Ihanat nuo sun hiukset, tykkään niiiiin! Kuten Jenniferinkin hiuksista - ja koko naisesta, hyvin kuvasit häntä tuolla ekassa vastauksessasi. Ja mulla sama, mitä sitä tyyliä vaihtaa kun nykyisessä viihtyy. Tosin väriä voisin hieman vaihtaa, toi Jennifer-look olis just eikä melkein minunkin makuun. Kuten aika monen muunkin :)

    ps. mun on pitänyt sulle laittaa vallan mailia mutta laitan nyt tähän ettei jää sanomatta. Kiitos. Kauniista sanoistasi mitä tulee mun blogiini. Olivat Divaanista siis kyselleet ilmeisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, ihana Marja!

      Jennifer-look on kyllä todella tavoittelemisen arvoinen. Mikä daami!

      Kiitos itsellesi ihanasta blogistasi, oli ilo kehua sitä. :)

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!