keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Navy bag

Navy bag

Päähänpistoja tulee ja menee kaupoissa pyöriessä, lehtiä lukiessa ja blogeja selatessa. Nyt tuli sellainen vähän painokkaampi versio, oikein mojova kolaus. Tummansininen käsilaukku. Minulle. Asap.

Navy bag 3

Tummansininen on neutraali, mutta kuitenkin vähän erilainen kuin peruslaukkuvärit. Se menisi lähes kaiken kanssa, mitä kaapistani löytyy. 

Navy bag 4


Omalla ehkämahdollisestimöjligen-listallani killuu DKNY:n crossbody-laukku. 


Kuva Stockmann

Laukkua myy muun muassa Stockmann.

Tuon killuttimen saa irti ja itse taitaisinkin nappaista sen pois ja käyttää vaikka avaimenperänä. DKNY:n laadusta minulla on ainoastaan hyviä kokemuksia, olen omistanut useampia merkin laukkuja ja taisipa ihan ensimmäinen merkkilaukkunikin olla DKNY. Se oli sellainen nudenvärinen nailoninen olkalaukku, joka oli hyvin paljon samankaltainen kuin Pradan valmistama 90-luvun it-laukku. Kaveriksi sille hankin samanväriset kengät, sellaiset tohvelimalliset. Ensimmäiset kesätöistä saamani rahat tuhlasin siis kenkiin ja laukkuihin.

P.S. Ei muuten hullummat nuo kuviofarkutkaan! Kollaasit on tehty tuttuun tapaan Polyvorella, josta löytyvät myös tuotteiden tiedot.

Stockmann-linkki on mainoslinkki. 

18 kommenttia:

  1. Heeei, miks kukaan ei oo aiemmin kertonu, et tarviin sinisen laukun! Kiitos tästä informaatiosta :D Siis sininenhän on just hyvä. Väriä asuun ilman neonräikeilyä ;) Ja todellakin käy kaiken kanssa. Metsästys alkakoon.. Mullakin on muutama DKNY, mutta toi ei nyt kolahda. Ne on noi valkoset raidat. Livenä ehkä kivempi? Note to myself: kierrä stockmann kaukaa! Kevät, kesä ja seiloriasut on aivan varmasti jo parin peninkulman takana.
    -tintti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joopa, en mäkään tiennyt ennen kuin näin sellaisen. :D Mä taas tykkäsin nimenomaan noista valkoisista raidoista, tekivät jotenkin tosi raikkaan fiiliksen.

      Poista
  2. Mä hankin juuri edellisviikolla Nykin matkalla tummansinisen laukun. Se väri on ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kävinkin jo muualta vaklaamassa, ihana! <3

      Poista
  3. Toi navy-laukku ois ihan pööfekt sun tyyliin :) Ihana! Varsinkin ton beigen mekon kanssa ihan nappi.

    Amelie

    VastaaPoista
  4. Auts, just heivasin vanhoja sinisiä laukkuja kiertoon... Tyypillistä, että sittenhän ne tulee muotiin, kun niistä vihdoin luopuu ;)

    Hei Norppa, oletkohan koskaan tehnyt postausta aurinkorasvoista tai yleisesti auringolta suojautumisesta? Kahden alle kouluikäisen lapsen äitinä tuo aihe kiinnostaisi, kun varsinkin vesillä liikkuessa täytyy auringon kanssa olla tarkkana. Lapset suojataan toki mahdollisuuksien mukaan vaatteilla, mutta kyllä aurinkorasvatkin on kovassa käytössä kesälomalla. Itse olen vielä saanut raskausaikojen jälkeen riesakseni maksaläiskät, joten 50-suojakertoimen rasva on jo nyt käytössä... Ja vielä lisätoive, että voisit vinkata myös jostain hyvästä itseruskettavasta voiteesta, jota voisi käyttää kasvoihin muistuttamatta sen jälkeen porkkanaa ;) Kiitti!


    - HK -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinhän noissa aina käy. :D

      Olen tehnyt, se on oikeastaan hyvin yksinkertainen aihe. Käytän vain Avenea, koska mulle tulee muista aurinkorasvoista näppyjä. Löytyy myös SPF50, tosin mun suosikki on epäpuhtaan ihon SPF30.

      Mä en käytä itsestäänruskettavia kasvoihin, jalkoihin laitan joskus ihan vaan sitä Doven snadisti ruskettavaa vartalovoidetta. Mulla ei siis valitettavasti ole hyviä vinkkejä, mä vaan näytän nenua kevätauringolle ja odotan kesää... :)

      Poista
    2. Mun ongelma on nimenomaan se, että jos käännän nenun aurinkoon, naama on kuin pakanamaan kartta - pigmenttiläiskiä täynnä :( Vaiva alkoi raskausaikana, eikä tosiaan ole sen jälkeen poistunut, päin vastoin. Onneksi en ole koskaan ollutkaan mikään erityisen innokas auringonpalvoja. No, ehkä säästyn sitten rypyiltä ;) Trying to be positive...

      -HK-

      Poista
  5. Saat tummansinisen näyttämään aika kivalta ja raikkaalta. Mulla on värin kanssa ollut vähän outo suhde, kun äitini sitä käytti niin useasti. En ole omaksi värikseni kokenut koskaan, mutta voishan sitä kokeilla, kun ei se sun kollaaseissa äitiväriltä näytä ollenkaan.

    Ja ah, voisko Mulberry lahjoittaa mulle nuo ihanat sandaalit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tummansininen on yksi ihanimmista väreistä! Ihan mun suosikki. :)

      Mulle kans, pliiiiis!

      Poista
  6. En tiennyt minäkään, että tarvitsen tummansinistä laukkua. Hyvä, että tämäkin asia selvisi. Kiitti!
    -Marjut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muhah, en tiennyt minäkään vielä muutama päivä sitten. Vahinko kiertämään. :D

      Poista
  7. Ihastelin juuri samaa laukkua viikko pari sitten Stockalla. Nätti! Ja nuo pallofarkut, tosi ihanat, vaikken omiin jalkoihini niitä ehkä laittaisikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä kiva, pakko mennä ehkä hipelöimään sitä uudestaan...

      Poista
  8. ÄRSYTTÄVÄÄ! Tiesitkö, että olet AIVAN epäreilu!?!
    <3
    ..luot TAHTOO!-tiloja monilla huutomerkeillä! Lähes itkupotkuraivari-malliin sätkien tiedän taas haluavani vaikka ja mitä tyyli-ihanuuksia! :D

    <3 -C-

    p.s. Tänään mennään kuitenkin 'vain' kodin tyyli-ihanuuksilla jälleen perjantain kunniaksi = pari punttia vihreävalkoisia/vaalean pionin pinkkejä tulppaaneja ja illaksi punaviiniä herkkujen kera. ENJOY. ;)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!