tiistai 5. maaliskuuta 2013

Salainen ihastus

Yksi asia on salakavalasti hiipinyt Polyvore-kollaseihini. Nimittäin Rebecca Minkoffin crossbody-laukku. Olen nähnyt niitä vähän siellä sun täällä blogeissa ja Pinterestissä. 

I want color!

Erityisesti mintunvärinen olisi tosi makea ja menisi minusta yllättävän monenlaisten asujen kanssa. Minulla oli joskus vuonna nakki mintunvärinen laukku ja tykkäsin siitä tosi paljon. 

Summer Night City

Ja sitten asu, joka ei liity yhtään mihinkään, mutta jossa kuvittelin itseni Columbus Circlen Whole Foodsiin ruokaostoksille sunnuntaiaamuna. Ostaisin kaikkia mahdollisia vihanneksia ja luomuhörhöjuttuja, kukkia ja kantaisin ostokset paperikassissa kotiini Central Parkin kulmille. Aamun aluksi olisin - tietty - käynyt juoksemassa puiston ympäri. Bongannut ja morjestanut Madden ja Zorron vauhdissa. Kodin kynnyksellä odottaisi uusi New York Times. Joo-o, ihan pätevä unelma. 

All I need


Minkoff lienee helpompi toteutettava kuin jälkimmäinen combo. Mutta sekin saa nyt odottaa, koska kevään ostoslistalla on kyllä ihan kaikkea muuta. Uudet juoksulenkkarit tarvitsen aika lailla pian. En malta odottaa, että lumet lähtevät! Olen juossut koko talven maksimissaan seiskan lenkkejä, joten tiedossa on ainakin pidempiä reittejä ja vaihtelevampia alustoja. Ja veneeseen tarvitaan uusi kompassi. Kaikenlaista. Mutta kivaa, koska kaikkeen liittyy kevät. Kevät kevät kevät. Se tulee ihan kohta, tuo typerä lumisade ei vain tiedä sitä.

P.S. Yhden hankinnan, josta tulee varmasti yksi vuoden parhaista, tein viime viikolla. Instagram-seuraajat tietävätkin jo. Vinkkinä annettakoon, että se on pannukakku, mutta siihen ei voi laittaa hilloa päälle. ;)

17 kommenttia:

  1. Nää sun kollaasit on ihan parhaita! Mulla on myös RM Mini Mac ostoslistalla, itse olen ajatellut punaista tai oranssia - toisi loistavaa piristystä muuten niin musta/harmaa/valkoinen/tummansininen/beige-garderoobiini. Toivottavasti löytyy Nykin matkalta kolmen viikon päästä; ilmeisesti toi Minkoff on siellä nyt vähän joku it-bag eli sormet ja varpaat ristiin ettei nykittäret ole ihan kaikkia kauppoja niistä tyhjentäneet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löytyy! Kannattaisikohan sun laittaa liikeeseen meiliä, että ehtivät tilata sinne, jos hyllyssä ei ole? :)

      Poista
  2. Bloomingdalen ja Saksin nettisivuilta löytyy ainakin - mulla sama himotus, mutta menee toteutukseen vasta kesäkuulla, kun pääsen valtameren tuolle puolen. Aika "edullinen" it - laukuksi - yllätyin kun kaivoin ennen joulua hinnan esille... Hyvät Polyvoret Norppis !! - regina-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, hinnat eivät ole mitään ihan kreisejä. Jee sun tulevalle matkalle ja kiitos! :)

      Poista
  3. Jes jes mitä kollaaseja! Ja samassa asussa minäkin evääni ja kukat hakisin. Ihan parasta:)
    -Marjut

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee! Ja parasta, todellakin. Miten me nyt päästäisiin sinne asumaan? :D

      Poista
  4. Kukapa ei olisi joskus haaveillut asuvansa Central Parkn laidalla ;)

    Mukavan näköinen veska! Sopii varmaan moneen asuun, koska näyttää ainakin kuvissa aavistuksen harmaalta, eikä karamellin väriseltä.

    Tosta alimmasta kuvasta kelpuuttaisin just ja just korviini noi korvikset ja sormuksenkin kanssa on vähän niin ja näin.. ;)

    Amelie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä!

      Joo, minttu näyttää just sopivan hillityltä eikä liian neonilta. :) Ihanan armollinen olet. ;)

      Poista
  5. Minä olen ollut Minkoffin laukkujen fani jo vuosia. Laatu on aina ollut erinomaista ja hinta on kohtuullinen. Minulla on tuo MAC pinkkinä ja olen ajatellut yhdistää sitä kesällä mintun vihreisiin ballerinoihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tutustuin tähän merkkiin ekan kerran vasta viime vuonna, sulla on ollut hyvää, salaista tietoa. :D

      Poista
  6. Tuota Mini Macia useissa sävyissä olen käynyt Shopbopissa jo liian usein vilkuilemassa. Itselläni se sininen houkuttaisi kovasti... :)

    Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ne on kyllä suloisia kaikki värit! :)

      Poista
  7. Mulla oli mintunvärinen kiiltonahkaveska penskana, kun sain sen Saksan reissulla äidiltä vinguttua. Jostain syystä jäi käyttämättä, tosin siinä iässä kiipeilin mieluummin puissa kuin mietin laukkuja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas roikuin heppatallilla kaiken aikani, sielläkään ei tarvittu käsilaukkuja. Ehkä mulla on siksi niin kova tarve ajatella niitä? :D

      Poista
  8. Ha haa, uusi kakkula! Vinkkaa, kun laitat kuvia, mitkä on uudella kakkulalla otettu. Olen itsekin ajatellut hankkia saman tyyppistä, kuulen mielelläni kokemuksiasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yes, oikein! Ja kuvia heti huomenna, so far olen huipputyytis. :)

      Poista
  9. Ostin viimekesänä Monkista ihan kokeilumielessä mintunvärisen clutchin ja on ollut muuten todella kovassa käytössä, ihan yllättäen! Olen hiljakseen itsekin ihastunut tuohon Rebecca Minkoffin laukkuun ja nimenomaan olen katsellut vähän ei-niin-tavallisia värejä.

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!