lauantai 23. maaliskuuta 2013

Well well well...



Mikäs sieltä makkarista pilkottaa? Kasa tyynyjä, jotka ovat vaihtaneet paikkaa? Joo, toki, mutta sehän on ihan normitouhua. 


Etteivät vain kyseessä olisi toisetkin kuviopökät. Farkut, tällä kertaa. 



Minulla oli muuten joskus alle 10-vuotiaana kokonainen farkkuasu melkein samalla kuosilla. Serkullani oli samanlainen. Ja puettiin ne päälle molemmat, samalle Linnanmäki-reissulle. 



 Tällä kierroksella ajattelin yhdistää kuviofarkkuja vähän toisella tapaa. Mielessä vilkkuvat sirot korkkarit tai ballerinat ja prepsteri yläosa. Vaan todellisuus taitaa olla se, että housujen kavereiksi pääsevät UGGit, villapaita ja untuvatakki. Ja pipo. Mitä, jos talvi ei lopu ikinä? Meidän piti laittaa vene veteen vapuksi, mutta jos tämä meno jatkuu, niin meri on jäässä vielä juhannuksenakin!

14 kommenttia:

  1. Ihanat nuo tähtilakanat! Jos saa udella niin mistä olet mahtanut nuo löytää? T. tähtifriikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! lakanat on Hemtexistä, mutta olen ostanut ne varmaan ainakin 4 vuotta sitten. :)

      Poista
  2. Nou hätä, kyllä se kesä sieltä tulee vaikka nyt näyttääkin (ja tuntuukin) lohduttomalta. Kun on sen aika, jäät lähtee rytinällä. Vapuksi mienataan täälläkin laskea vene vesille =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lupaat vaan. Terveisin Enmaltaodottaaenääsekuntiakaan.

      Poista
  3. Samaa utelen minäkin tähtilakanoista :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lakanat on Hemtexin, mutta tosiaan aika vanhat. :)

      Poista
  4. Me ollaan tulossa pääsiäiseksi Suomeen ja olin haaveillut aurinkoisesta ja keväisestä Helsingistä. E kyllä millään jaksais enää mitään lumihärdelliä maaliskuun lopussa.

    Hauskaa viikonloppua!

    Amelie

    Ps. Saanko kysyä kaksi sun työhön liittyvää kysymystä? No, kysyn kuitenkin :) Miten lentoemännät on aina niin freesin näköisiä lennolla? Naama ei kiillä ja meikki on täydellinen. Mun mielestä nimittäin reissussa rähjääntyy, ainakin minä. Ja sitten, että syöttekö te samoja ruokia matkustajien kanssa vai onko teillä jotain tosi hyvää siellä jemmassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla menee niin hermot lumeen! Haluan kesän!

      Kysy vaan. :) Mä luulen, että se on se virkapuku, joka tekee illuusion freesiydestä. Sitä se on varmaan 80-prosenttisesti, koska musta tuntuu ihan samalta, kun olen itse matkustajana. Lisäksi mä ainakin meikkaan duuniin aika reilulla kädellä ja lisäilen lennon aikana, koska se valaistus jotenkin syö kaiken värin kasvoilta. Mutta kyllä mun naama kiiltää töissä aina välillä. Useinkin. :D

      Meille tulee omat ruuat, mutta ei ne kyllä mitään tosi hyviä ole. Peruslentsikkasafkaa. Ja joskus syödään samaa matkustajien kanssa. Riippuu vähän. Mulla on usein omiakin eväitä.

      Poista
  5. Huh... vaikeata ajatella, että vieläkin pitäisi pukeutua toppikseen ja Uggeihin. :P Mä olen ihan tyytyväinen, kun ballerinat ja tennarit sujahtavat jalkaan aamulla.

    Kivat hieman erilaiset farkut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihertävä naama täällä hei. Mä haluan kanssa tennarikelit!

      Kiitti! :)

      Poista
  6. Sellainen puolihuvittunut, mutta epätoivoinen hörähdys pääsi, kun luin ton viimeisen lauseen. Yhtenä vappuna muutama vuosi sitten herättiin seuran saaressa vappupäivän aamuna siihen, että veneen kannella oli lunta. Oli huumorintaju vähän tiukilla, kun mukana oli puolivuotias esikoinen... Tänä vappuna taitaa saareen päästä helpommin suksilla!!! Koskahan lähettelen taas terveisiä Comfortinan salongista?! Tai mielummin auringonpaisteiselta kannelta. Voi, tule jo kesä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. APUA! No varmasti on ollut huumori koetuksella!

      Toivottavasti pian, me ollaan niin ansaittu kesä tän superpitkän talven jälkeen!

      Poista
  7. Tämä on kyllä paras blogi minkä tiedän. Aivan mahtavaa tunnelmaa ja kuvat inspiroivia ja kauniita.

    Ja kirsikkana kuorrutuksen päällä aitous, siihen harva blogisti tänä päivänä pystyy. Olet aidosti omassa luokassasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, tämä oli aivan ihana kommentti. <3 Kiitos.

      Mä tykkään, että eipä sitä kannata olla muuta kuin oma itsensä. :)

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!