lauantai 15. kesäkuuta 2013

Currently craving

Chambray

Kyllä, olen totaalisen pakkomielteinen. Farkkupaita on nyt saatava. Olen ravannut kauppoja maanisesti läpi aina sopivan kohdalle sattuessa, mutta täydellistä paitaa ei vain löydy. Olen kehittänyt pakkomielteen myös siitä, että farkkupaita on aivan ehdottomasti nyt yhdistettävä siihen raitamekkoon.

Chambray2

Raitamekkoja minulla onneksi piisaa, mutta mistä ihmeestä löydän nyt oman unelmapaitani? Soimaan armotta itseäni siitä, että päästin täydellisen yksilön käsistäni. Aijai. Tuhma. Tyhmä.

Chambray3

Kollaasit ja tuotetiedot Polyvore

Kyllä vain maailma olisi parempi paikka, jos minulla olisi farkkupaita. Naamaan ei tulisi enää näppyjä, eikä Pohjois-Koreassa nähtäisi nälkää. Paineet ovat kovat. Koskahan sitä ehtisi taas kauppoja kiertämään... Veikkaan nimittäin, että kuopimiselle ja ravailulle ei tule loppua ennen kuin paperikassissa kahisee (materiaa) ja tilillä kumisee (tyhjyyttä).

Translation: I just want, need and have to have a chambray shirt. No excuses. 

12 kommenttia:

  1. Farkkupaita (Gapin) pelastin elämäni ja teki meistä onnellisen, toivottavasti löydät pian omasi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, ymmärrät siis kuinka tärkeä asia tämä on! :D

      Poista
  2. Hahaa, mäkin himoitsen farkkupaitaa ja oon himoinnut jo kauan, mutta oon niin laiska juoksemaan kaupoissa täällä Suomessa. Joku noista paidoista tais olla JCrewn? Tiedätkö meneekö niistä tullia jos tilaa, tuleeko ne Jenkeistä?:) Kurjuus kun en enää pääse mihinkään kivoihin kauppoihin.;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä huudan hep heti, kun löydän. Tänään yritän taas... Menee tullia, jos tilaa J.Crew'sta. Pöh.

      Poista
  3. Leviksellä on ollut kivoja, myös naisellisempia farkkupaitaversioita.

    VastaaPoista
  4. Apua! Sä teit sen taas.
    Ostin eilen meinaan nyt sitten sen Olivian. Kato siinä sai nyt kaks lehteä yhden hinnalla niin siihen sitten sorruin. Täytyyhän sitä kun niin suositeltiin.
    Ja alan oleen pian varma,että farkkupaita se mullakin on päällä. (pistän vieläkin hanttiin täysillä)
    Sulla on kummallisen koukuttava vaikutus, ihan tälläseen tavalliseen Pirkkoonkin. Varmaankin tänään ostan Beniä ja Jerryä ja kattelen jotain hömppää koneelta... ettei olisi Gilmooreja. En meinaan oo ikinä kuullukkaan niistä (joo-o kuvittele, en ikinä :D Hullua)

    Raitaista sunnuntaita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mii sou veri sori! :D

      Nyt äkkiä Gilmoreihin tutustumaan! Life will never be the same! :D

      Poista
  5. Käypäs katsomassa ASOSin valikoimaa, sieltä lähti juuri mulle paita hyvällä hinnalla tilaukseen :)

    VastaaPoista
  6. Mä taas voisin ottaa kuvista about kaiken muun paitsi farkkupaidat... :) Jostain syystä itseni päällä se toisi vaan teiniangstin mieleen. Nuo menot ja asusteet kyllä kelpaisivat - tosin tälle kesälle ei mekkoaan kannata kuolata. Vaikka tuo maximalli olisi aika ihana, olisikohan se jotain supervenyvää matskua... no, onneksi aiina on laukut ja korut ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aika teini mäkin olin, kun edellisen kerran farkkupaitaa käytin. :D

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!