tiistai 18. kesäkuuta 2013

Kuviohousut




Neule / knit: Gap
Housut / pants: Zara
Kengät / shoes: Zara
Laukku / bag: Zara
Kello / watch: Triwa
Rannekorut / bracelets: Accessorize & Childhood
Korvikset / earrings: Design Paula Nummela
Aurinkolasit / sunglasses: Ray-Ban

Kuviopökät ovat odotelleet kaapissa sopivaa hetkeä. Se hetki oli kesäinen sadepäivä. Palmikkoneule on vuosikausia vanha ja alkaa olla pian tiensä päässä. Minulla on muutamia vaatteita, jotka olen käyttänyt aivan loppuun saakka, tämä on yksi niistä. Muita ovat Filippa K:n musta hame, Miss Sixtyn (kuka vielä muistaa sellaisenkin merkin) kapeat stretch-farkut, jotka vielä värjäsinkin, kun eka väri ei enää miellyttänyt ja joita käytin niin kauan, että ne repesivät. Ensi syksyn ostoslistalla taitaakin olla tummansininen palmikkoneule. Muuten tuli vähän Zara-painotteinen asu tällä kertaa. 


Helmikorvikset ovat uudet, edelliset hajosivat pari vuotta sitten ja uudet ovat olleet hankintalistalla siitä saakka. Helmet ovat ikisuosikkejani. Jätin hiukset auki pitkästä aikaa, ne tuntuvat kasvaneen yhtäkkiä ihan kamalasti. Pitää muistaa pysytellä kaukana vinsseistä. Viime vuonna pätkäisin hiuksiani keväällä varmaan 20 senttiä, kun muistin edelliskesänä tapahtuneen episodin, kun mies kirrasi oikein kunnolla keulapurjeen skuutin lisäksi minun ponnariani. 


Tiedättekö muuten, mikä sopisi ihan mielettömän hyvin noiden housujen kanssa? No farkkupaita! Tiedättekö muuten mitä? Löysin kuin löysinkin eilen sellaisen. Jes!

Translation: Outfit of a rainy day. The knit was bought at least six years ago, it's been a true favorite!

26 kommenttia:

  1. Onnea farkkupaitalöydöstä!
    Ja hitsin kiva asu. Tekispä mieli kopsata tai ainakin ottaa vaikutteita ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos! :) Kopsaa ihmeessä!

      Poista
  2. Ihanaa, että vihdoin löytyi se farkkupaita! Ja kiva päivänasu:)
    -M

    VastaaPoista
  3. Voi mun lempifarkut ovat Miss Sixtyt! Ne ovat varmaan kymmenen vuotta vanhat bootcutit. : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, joku ainakin muistaa! Ne oli kyllä hyviä farkkuja!

      Poista
  4. Mikä siinä onkaan että ne joilla pitkät paksut kauniit hiukset on, niin harvoin pitävät niitä auki?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun ne on aina tiellä ja naamalla. :D

      Poista
  5. Ihana asu, housut on todella kivat ja baltsut ylisöpöt :)

    VastaaPoista
  6. Jee, farkkupaitalöytö onnittelut! Oma on Marc O'Polon, ja se kuuluu ehdottomiin lemppareihini. Mistä vihdoin löytyi omasi? Farkkupaita sopii muuten kivasti myös chino sortsien kanssa, hihat ylös käärittyinä, alle valkoinen tank-top ja farkkupaita saa olla aika auki.

    Yhdyn myös aikaisempiin kommentteihin; upeat on noi sun paksut hiukset. Mitä hiustuotteita käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä löysin Henkkamaukasta, oli kyllä vaikeaa kun missään ei meinannut enää olla! Chino-sortsit on mullakin ehdottomasti suunnitelmissa.

      Mä käytän joko Paul Mitchelliä tai sitten Erittäin Hienoa Suomalaista samppota ja hoitoainetta. Eli vähän laidasta laitaan. :D Ja lakka on aina ihan markettikamaa.

      Poista
  7. Mulla on ollut toi sama neule, ja vielä ihan saman värisenä :) Ostin sen Bostonista kesällä 2007, ja vasta vähän aikaa sitten raaskin laittaa sen poistovaatteiden pinoon. Ei ehkä olisi pitänyt, koska nyt tuli ikävä... Ja kuviohousut, mulle myös!

    /Gitta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin taas Torontosta kesällä 2007. :D Mulla on vielä tummanharmaa, sitä en ole käyttänyt ihan niin paljoa, joten on ihan hyvässä kunnossa vielä. Mun pitäis kyllä kohta raaskia luopua tosta. On se jo aika räjähtänyt...

      Poista
  8. Onnea uudelle farkkupaidalle! Nyt sitten vain esittelyä kehiin, jään odottelemaan=D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ensi viikolla saamasi pitää. :)

      Poista
  9. Onnea ponnea farkkupaidasta täältäkin.
    Olen tuskassa ettinyt tollasta neuletta alta kiven ja kannon löytämättä.
    Muutenkin kivoja kuvia. Itte en oo ihan niin räväkkä että kuviollisia housuja pitäisin. Oon harmaa hiiri. Mieluummin sulaudun taustaan kuin irroittaudun siitä :) Rohkeaa! :)

    Hauskaa tiistai ehtoota! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiiiitos! Me very happy!

      Poista
    2. Ja mun piti vastat tähän paljon muutakin, mutta iPad. Ja nyt ajatus katosi, se siitä.

      Poista
  10. Hei! Olen lukenut blogiasi jonkun aikaa, mutta vasta nyt uskaltaudun kommentoimaan. Sulla on tosi kiva blogi ja aivan ihana tyyli. Ja sinun hiukset on ihanat! Voisitko tehdä postausta hiuksista? Onko niissä ihan oma väri vai vaan raitaa ja mitä hiustenhoitoaineita käytät? Mukavaa kesää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja kiva kun kommentoit nyt! :) mä olen hiustenlaitostani tehnytkin postauksen. En saa nyt iPadilla laitettua linkkiä, mutta löydät sen googlaamalla blogin nimen ja katastrofaaliset kampaukseni tai tuolta primp-tagin alta taakse päin selaamalla. :) Viime aikoina en ole edes käyttänyt mitään kodin laadukkaita kampaamotuotteita vaan ihan markettikamaa. Väri on sekoitus mn omaa väriä ja kylmiä, vaaleita raitoja. Kivaa kesää sulle myös!

      Poista
  11. Menee. Hermot. Koska. iPad. Vastaukset kommentteihin to! Kiitos tack!

    VastaaPoista
  12. Moikka! Blogiasi ahkerasti lueskelen ja kerran aiemminkin olen jotain kysäissyt... Mutta siis tuosta laukusta, olen itse miettinyt samanlaisen hankinta Zarasta, mutta mietityttää sen kunto ja kestävyys. Se ei taida olla nahkaa? Malliltaan on vain todella kiva ja vaikuttaa sopivan kokoiselle kirjoja ajatellen. Vai olisiko muuta vastaavaa laukkua vinkata? :)

    Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Mä olen oikein tosi tyytyväinen laukun laatuun, ei siis mitään valittamista kerta kaikkiaan. :) Ja nahkaa on!

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!