torstai 6. kesäkuuta 2013

The ones that got away

The one that got away 3

Tämän päivän postaus olikin näköjään karannut vahingossa matkaan puolittaisena aamuyöllä. No, otsikko on edelleen sama - nämä ovat vaatteita, jotka olen parin viime kuukauden aikana jättänyt kauppaan ja nyt harmittaa. Olen saanut viime aikoina vähän liiankin hyvin päälle moodin "en osta, kun en tarvitse". Niinpä ne just for fun -hankinnatkin ovat jääneet kauppaan. Chambray shirt eli kotoisesti farkkupaita on yksi näistä. Jahkailin koko kevään, että joo vai ei, liian ysäri vai ei. Kauppaan jäi se täydellinen yksilö. Se on J.Crew'n. Mulberryn sandaalit pyörivät kollaaseissani koko talven, mutta kun sain aikaiseksi naputella itseni verkkokauppaan, koot olivatkin loppu. Nyt eräät korvikkeet ovat matkalla kohti mamaa. Katsotaan, olisiko niistä minulle kesäsuosikeiksi vai jäänkö harmittelemaan vielä enemmän. 

The one that got away

J.Crew'lta löytyi myös se täydellinen raitahame. Kollega kannusti ja kehui vieressä, minä keksin kolmesataatsiljoonaa vaatetta kaapistani, joihin hame sopisi, keksin käyttötarkoituksiakin ja sitten - tadaa - jätin hameen kauppaan. Verkkokaupasta ei hametta löydy ja Net-A-Porterissa ei ole minun kokoani. Olen tyhmä.


J.Crew'lta (siellä pitäisi näköjään vain iskeä taalat tiskiin, eikä arpoa) löytyi myös ihana pellavaneule, jossa oli hauskoja kuvioita. Tarvitseeko edes sanoa? Kauppaan jäi.

Nyt pitää skarpata! Seuraavaksi ostan kyllä itselleni jotain täysin tarpeetonta ja älytöntä, jota omistan liikaa ennestään, mutta joka vain on jotain ihan tosi ihanaa. Varsinkin kun vein sen pikkumustankin takaisin kauppaan.

Translation: These are some lovely clothes I've been almost buying lately. There is apparently some kind of a sensible person lurking inside me because I convinced myself that I really don't need these items and left them in the store. I sincerely regret now. Big time. 

18 kommenttia:

  1. Niin kesäinen ja kaunis kokonaisuus, tykkään.

    VastaaPoista
  2. No voihan! Mulla usein sama juttu, tarpeellinen ja IHANA tavara jää kummassa "järki"puuskassa kauppaan ja parin päivän jälkeen kotiutan jotain vain puolittain tyydyttävää. Sit harmittaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o, ärsyttävät järkipuuskat! :D

      Poista
  3. No, onpa hyvä tietää, jos j.crew:lla on täydellinen farkkupaita, ollut etsinnässä jo tovin ja parin viikon päästä pääsen j.crew hoodeille. Olispa silloinkin vielä! Tykkään tosi paljon vikan kokonaisuuden väreistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on täydellinen ja niitä on jopa muutama aika täydellinen vaihtoehto. Ihanaa matkaa sulle! :)

      Poista
  4. Kesävaatteet ovat aina niin raikkaat. Ihanaa kun taas pääsee saaristoon ja lähelle kertaa. Vielä pari viikkoa lomaan , pitää jaksaa jaksaa jaksaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! :) Tsemppiä vikoihin viikkoihin!

      Poista
  5. Pakko tuoda sulle tämä: http://blogg.svt.se/ebba/2013/06/ur-arkivet/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, toi oli aivan ihana, hihittelin täällä ihan vedet silmissä! Kiitos! :)

      Poista
  6. Edelliseen kommenttiini viitaten, kannattaa katsoa äänet päällä! :D

    VastaaPoista
  7. ..ja mun on pakko linkata tämä musavideo, tuli mieleen otsikostasi :) http://www.youtube.com/watch?v=vqTjRfu8rLg

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nätti biisi, se olikin mulle ihan uusi tuttavuus. :) Nauratti tuo se, josta humalassa puhutaan. Mä kyllä jaksoin ihan selvin päinkin jaaritella tuosta hameesta pitkät pätkät. :D

      Poista
  8. Moikka :) Ostit tuon Holly&Whyte -malliston raitapaidan, sekä Henri Lloydin Hailey -mekon viime vuonna, niin olisitko valmis luopumaan jommasta kummasta :p? Olen hyvin kuumeisesti etsinyt kumpaakin! Tässä postauksessasi kuvat:

    http://skiglari-norppa.blogspot.fi/2012/03/this-week-i-have-mostly-been-shopping.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Mä kyllä käytän molempia edelleen paljon, joten sorry, en ole valmis. :) Tsemppiä etsintöihin!

      Poista
  9. I feel you, mulle on viime aikoina käynyt samalla lailla! Muuttoa varten pakatessani just huomasin, että vaatevalikoimassa olisi sittenkin ollut tilausta parille muka turhana kauppaan jääneelle ihanalle jutulle... Mutta miksi se sun pikkumusta lähti takaisin?

    /Gitta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei oikein istunut mun latinohanurille, oli vähän turhan kapealinjainen siltä kohdin ja muuten niin reilu, että kokoa isompi olisi ollut muuten ihan liian iso. Plaah. Mutta onneksi mulla on kyllä pikkumustia kaapissa entuudestaan tosi ihania. :)

      Poista
  10. J. Crew on mun ehdoton lemppari. Madison-avella sijaitsevassa kaupassa on niiden parhaat palat. Tyttöni suosikki on J.Crew kids, mahtavia kuteita lapsille.

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!