tiistai 29. lokakuuta 2013

Add a little sparkle, darling!



Ihailin viime viikolla Kööpenhaminan lentokentällä Noa Noan statement-kaulakoruja. Jotain pientä tarttui omaankin ostospussukkaani. Rusetti ja kimallus olivat vastustamaton yhdistelmä.




Korun helmiä ympäröivä nauha on samettia, joka toi siihen juuri sopivan tunnelman vuodenaikaan nähden. Vaikka kohta onkin oiva aika kiskoa kaikki mahdolliset paljetit kaapista käyttöön, ne jäävät usein kuitenkin vain juhlahetkien koristukseksi. Tämän korun ajattelin ottaa käyttöön ihan arkenakin, varsinkin yksinkertaisten neuleiden kaverina. 


 Translation: I bought a new necklace from Copenhagen airport. I just love the Noa Noa shop. Their clothes and  accessories are so cool and pretty.

9 kommenttia:

  1. Kiva! Vähän erilainen kuin normi killuttimet, mutta ei mitään silmiinpistävää. Just sopiva arkinauleen kaveriksi! Tää voiskin olla sitä "jotain uutta", jota olen koruvarastooni kaivannut :)
    Ja kiitos eilisestä postauksesta.. prepsteri (mikä ihana sana! heihei hipsterit :D) -takki löytyi jo, samoin hunterit ja duffeli ja nyt lähti sitten uggitkin tilaukseen! Kauan olen niitä miettinyt ja viime talvena lopulta päätin ostaa. No siinä vaiheessa oli jo niin hel***n kylmä, että yllättäen koot oli loppu kaikkialta :( Vielä yksi jenkkimatkaajakaverikin otti mun tilauksen mukaan, mutta sielläkin myytiin eioota! No nyt olin viisaampi ja isken ennenku pakkaset yllättää palelijat! HAH. Ääreisverenkierrottomalle tulee aina kylmä, oli talvi sitten kuin "lämmin" tahansa :/
    -tintti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, eikö olekin! :) Jotenkin tykkäsin tosi paljon tuosta sametin ja kimalluksen yhdistelmästä.

      Ja hei onnea ostoksista, nyt vain kylmyyttä odottelemaan! :)

      Poista
  2. Onpa nätti! Tällaisia "arkisia juhlakoruja" tarvisin minäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noa Noalla on musta liike siinä Mikonkadun kulmassa. ;)

      Poista
  3. Just hyvä lisä arkiasuun! Mä olen surutta käyttänyt paljetteja arkenakin näin syksyllä/talvella, aina on hyvä tilanne pienelle kimallukselle. Tosin mun kaapista ei kyllä edes löydy mitään kovin paljettista... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, samaa mieltä :) mä yritän ujuttaa silloin tällöin jotain kimallusta muuten tylsään business -lookkiin ja leikin ajatuksella, että laitan joku päivä glitterihameen töihin :)

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!