torstai 21. marraskuuta 2013

Two shoe day



Eilen minulla oli menoa. Lähdin niin tohottaen, että vasta matkalla erääseen tapaamiseen huomasin, että saappaani ovat rikki. Tein pikaratkaisun skipata Starbucksin ja panostaa sen sijaan kenkiin. Tilanne tuli korjattua ja tapaamisessakin sain kahvit, joten kaikki oli hyvin.







Tapaamisen jälkeen totesin, että kylmä tulee, koska ostokseni olivat ballerinat ja minulla oli tarve olla vielä asioilla myöhempään. Niinpä tein toisen pikaratkaisun ja ostin saappaat. Ballerinat löytyivät Zarasta ja saappaat Stockalta. Väittäisin, että pikakengät hoituivat tuplanakin nopeammassa ajassa kuin sen Starbucksin kahvin olisi saanut, semmoiset olivat nimittäin jonot. Tehokas päivä, kertakaikkiaan, se eilinen. Kaksi hyvää palaveria, kahdet kivat kengät ja tuplasti hyviä uutisia. Huuman yhteisörahoitus on nimittäin vihdoin auki ja se lähti liikeelle hienosti. Huuman pääsee ostamaan täältä. Lisää Huumasta taas voi lukea täältä. Jauuuuuh!

Translation: I bought two pairs of shoes yesterday. Just like that! What can I say, there was a really long queue at Starbucks!

28 kommenttia:

  1. That´s my girl! :) Kenkien osto kannattaa aina!

    Mama L

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä olitko katsonut kenkiä aikaisemmin vai saitko tosta noin vaan ostettua 2 paria kenkiä ? Mulla kenkien ostaminen kestää aina kuukausia. Pitää katsoa, kokeilla, mallata, miettiä, käydä uudestaan ja vielä miettiä saisko nämä jotenkin halvemmalla. Usein käy niin että jään ilman kenkiä, kun jalkani koko on sangen yleinen.
    milloinkohan Starbucksin jonot loppuvat ? Siis kuinka kauan uutuuden viehätys kestää ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan tuosta vain! Mä olen aika nopea käänteissäni ja tiedän, mistä mun kannattaa etsiä. :)

      Poista
  3. Mulla on samikset noi kultakärkiset, ihan parhaat työkengät, piristävät kaikkia asuja! Naispuolinen pomokin heti kehui ja kysyi, mistä olen ne hankkinut! :D Ja mä oon yleensä myös nopea shoppaaja, se on kätevä ominaisuus etenkin kun shoppaaminen keskittyy lounastauoille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihanat. Mulla ne olisi ihan totally forbidden työkenkinä, joten jäävät vapaa-ajan käyttöön. Mutta tarpeeksi mukavat ne kyllä olisivat. :)

      Tehokkuus on hyvä. :)

      Poista
  4. Minäkin kävin just vain kurkkaamassa kenkäkaupoissa valikoimia. Yhdet korkkarit, yhdet nilkkurit ja yksi pari saappaita lähti mun mukaan. Kaikki tuli toki tarpeeseen...kröhöm!

    VastaaPoista
  5. Two-Shoe-Day must be a good day!
    Asiasta kukkaruukulle.. pari postausta sitten opin muutamia uusia asioita sinusta (se NJ:n haaste), kuten sen, että sinulla on sisko. Tänään hyvin pitkät johtoni yhdistyivät päässäni.. asuuko sun sisko etelä-Espoossa? Kohtaan täällä kadulla lähes päivittäin naisen, josta olen ajatellut jo pitkään, että "onpa hän norpan siskon näköinen, onkohan norpalla siskoa"! Ja nyt mä siis hiffasin, että sulla on sisko :D Ymmärrän toki, ettei asia minulle kuulu, mutta tulipahan mieleen kysästä, kun ei se kysyminen mitään maksa :)
    Ja sit hei ois postaustoive: treenimusaa! Mulla alkaa olla lista nyt aika kulutettu ja ottaisin mielelläni vinkkejä sulta ja sit kommenteissa muiltakin! Voin heittää tähän pari omaani, jotka vielä toimivat:
    Beyoncé: Run the world
    Juston Timberlake: SexyBack
    Pitbull: Culo
    Kanye West: Black Skinhead

    Hauskaa loppuviikkoa!
    -tintti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. It was! :D

      Mun sisko asuu kyllä etelä-Espoossa, mutta me ei olla yhtään samannäköisiä tai -tyylisiä. Eli hänestä ei kyllä ulkoisesti voi mitenkään arvata, että hän on mun sisko. Sitten kun hän avaa suunsa ja sama säkenöivä älykkyys ja megahyvä läppä paljastuvat, niin sitten vasta tietää. :D

      Postaustoive laitettu muistiin! Hyvät vinkit, noi mullakin taitaa olla jo. Ensi hätään voit etsiä mun sporttsoittolistoja Spotifysta, taidan olla nooraliina tai norppaliina siellä. :)

      Poista
    2. Ok, tää leidi on sit varmaan vaan sellanen kaksoisolennon tapainen ilmestys :D
      Kiitti spotify-vinkistä, pitää käydä vaklaa!
      Ja tässä vielä linkkivinkki sulle (ehkä jo tuttu juttu, mutta tulit aika vahvasi mieleen tämän nähtyäni)! http://www.amazon.com/13x19-Smooth-Skilled-Sailor-Poster/dp/B0091JRLNA

      -tintti

      Poista
  6. Huuma vaikuttaa todella hienolta jutulta. Lukaisin myös sen yhteisörahoituksen ja jäin miettimään lahjoitusta.

    Saappaat on ihan täydelliset syystä, että rakastan nahan ja mokan yhdistelmää. Mun mustan käsilaukun etsintä päättyi viimeinkin viime viikolla, kun löysin juurikin tadaa mokan ja nahan yhdistelmän :) Taidankin painua Stockan nettikauppaan kuikuilemaan josko noita saappaita olisi siellä..

    Amelie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huuma on ihan toppen, olen siitä tosi ylpeä. :)

      Mä tykkään kans, mutta sitä näkee aika harvoin. Ja supermukavat saappaat oli ja menee hyvin housutkin niiden sisään. :)

      Poista
  7. Aika jees päivä! Ja noi ballerinat on ihan törkeän söpöt! Enkä mä kestä, että meillä ole täällä Zaraa! Huutomerkki!

    VastaaPoista
  8. Ei toivoakaan että löytäisin kenkiä noin helposti! Sytskengät jäi ostamatta, kun ei sopivia vaan löytynyt. Nyt näyttää talvikenkien kanssa käyvän samalla tavoin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou nou! Mä vaan meen ja teen liikoja suunnittelematta, se on kai mun salaisuus...

      Poista
  9. Huuma tilattu kotiin, nyt odottelen innolla postiluukun kolahdusta!

    Ihana ajatus, että Huumaa lukiessa voisi tuntea itsensä "innostuneeksi, ilahtuneeksi, toiveikkaaksi, kauniiksi, hyväntuuliseksi, voimakkaaksi ja älykkääksi; kerta kaikkiaan mahtavaksi tyypiksi, joka pystyy mihin vain, vähintään toteuttamaan omat unelmansa."

    Jo tällä lupauksella saitte minusta lukijan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jipii, kiitos! :)

      Huumassa pääosassa on hyvän fiiliksen nostattaminen, toivottavasti meidän ajatukset siitä toimii muillakin!

      Poista
  10. Toimitetaanko Huuma myös ulkomaille?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, varmasti. Postimaksu vain voi olla sitten vähän isompi. :)

      Poista
  11. Life is short. Buy shoes.

    Vitsit, minäkin olisin ostanut jos olisin tuollaisiin kenkiin törmännyt. Miten en Zarassa noita viime lauantaina muka nähnyt?! Ja nuo saappaat, tosi tosi kivat. Samoin Huuma, vaikuttaa loistavalta! Onnea vaan oikein kovasti huumalaiselle :)

    Niin ja komppaan Jonaa.. miksi oi miksi täällä ei ole Zaraa. Eikä edes Starbucksia jonoineen ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin!

      Kiitti, oon ihan huumassa! :) Teidän pitää laittaa tilaus vetämään, että Zara ja Starbucks saatava, ylikansalliset brändit on aliedustettuina Tampereella. Varmasti saatte nimiä vetoomukseen. :D

      Poista
  12. Jee kenkiä! Mulla kävi viime talvena aivan samalla lailla: saappaiden vetoketju hajosi, astelin Zaraan, otin vanhat kengät pois jalasta ja etsin uuden parin suoraan jalkoihin.

    Ehkä Helsinki tarvisi toisen tai kolmannen keskusta-Starbucksin, niin kahvia saisi ilman jäätävää jonotusta.. :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ratkaisukeskeisyys rules! :)

      Se olisi kyllä tarpeen, ne jonot ovat ihan kreisejä!

      Poista
  13. Kylläpä Suomi on pieni maa. Lueskelin Huumajuttua ja tajusin, että Aku on mun entinen ja sun nykyinen työkaveri. Ja ilmeisesti myös sun nykyinen vapaa-ajankaverikin ainakin Huuman parissa. Ja Sisupussikin on messissä. Olette te aika naisia! Hauskaa!

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!