perjantai 27. joulukuuta 2013

To go with my sequin pants



Koska paljettihousut todellakin löytyivät ja tyylirepäisin niin railakkaasti ne ostaessani, meinaan, että palkinto voisi olla paikallaan. Voisin palkita itseni vaikkapa laukulla - mielikuvitusasuni Huuma-seminaariin nimittäin vaatii pientä, mustaa ja yksinkertaista crossbodya. Muutenkin minulla on sellainen kalpea aavistus, että pienemmät laukut alkavat pikkuhiljaa viehättää yhtä enemmän. 


Haluaisin kovasti kyetä ostamaan tekstipaidan housujeni kaveriksi. Mutta kuten tässä postauksessa tunnustin, näihin vaatekappaleisiin liittyy ehkä hieman liikaa ysärimuistoa. 


Koska nyt kuitenkin olen tälle tielle päätynyt ja pinnannut ahkerasti printtipaitoja, alan ehkä sittenkin pehmetä ajatukselle. Minun aleshoppauslistallani on siis harmaa t-paita, jossa on joko kuva tai teksti. Ja ehkä pienenpieni ja huomaamaton laukku laukkunen. Mitäs teillä on?

Translation: This is what I want to sport with my new sequin pants. 

T-shirts via Fab and bag via Nordstrom

10 kommenttia:

  1. Hei, nyt on pakko kysyä, että olisiko sinulla ideaa miten ratkaiset tuon kameran mukana kantamisen, jos siirtyisi pienempiin laukkuihin? Löysin nimittäin Decadentilta Kööpenhaminasta aivan ihanan pienen laukun, mutta se jäi sinne, koska en tiennyt missä kameran saisi kannettua silloin. Kamera kun on aina mukanani. Isoihin laukkuihin se sujahtaa niin näppärästi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Mä kannan tosi usein kameraa kaulassa, koska mähän kuvaan melkein koko ajan. :) Ja jos en meinaa tehdä niin, niin sitten otan suosiolla isomman kassin.

      Poista
  2. Hei, samaa mieltä, että isot lätkäkassit alkaa olla jo nähty. Keskikokoiset olkalaukut on ihan parhaita :)
    Mä lähden tästä juuri Stockalle (ihanaa olla Suomessa, love Stocka) ja aleostoslistalla on laskettelukypärä ja lapsille talvikengät, että hohdokkaalla linjalla mennään... Amelie x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löysit etsimäsi! Mä olen perehtynyt vasta nettikauppojen aleihin. :)

      Poista
  3. Lauren Ralph Laurenillakin on kivoja laukkuja ja ihan kohtuuhintaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin on! Just selasin niitäkin läpi eräälle ystävälle. :)

      Poista
  4. Miehen näkökulma: vaihda kameraa... Nykyiset peilittömät järjestelmäkamerat vastaavat jo kuvanlaadultaan parhaimpia perinteisiä digijärkkäreitä, koko ja paino vain on murto-osa. Esimerkkinä Olympuksen OM-D-sarja kelpaa monelle ammattilaisellekin myös työntekoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan totta! Tosin mun seuraava kamera tulee olemaan väähn nykyistä isompi, mutta mua ei haittakaan kantaa mötikkää mukana. :)

      Poista
  5. Aleshoppailut taitavat jäädä äitiysvaatteiden vilkuiluun. Kasvavan masun kanssa ei uskalla ostaa enää omaa kokoa, vaikka uskonkin palautuvani ehkä siihen sitten kun sen aika on. Jännää monessa mielessä. :)

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!