perjantai 7. maaliskuuta 2014

Sporty Spice



Sporttisemmilla mieliteoilla jatketaan ja 90-luvun henki vaanii muuallakin kuin vain ajoittaisissa ponimuistoissa. Muistin nimittäin eräänä päivänä Y-takin. Bestikselläni oli sellainen. Y-takki oli siis ihana, viininpunainen baseball-takki, jossa oli valkoiset hihat ja rinnassa Y-kirjain. Seuraavaksi bongasinkin sellaisen jo InStylen jenkkiversiosta. Kas näin, tarve oli luotu. Olisiko nyt taas aika Y-takille? 


Toinen sporttisempi mieliteko on asiaankuuluvasti baseball-paita. Niitäkin on hiipinyt virtuaaliselle ostoslistalleni. Urheilullinen yläosa yhdistettynä kapeisiin housuihin (miksei hameeseenkin) ja korkkareihin houkuttelee nyt kovasti. Etenkin kun niitä korkkareita voi kohta pitää ihan kaupungilla noin vain - toissapäiväisellä lounasreissulla huomasin nimittäin, että Stadissa siivottiin hiekoitushiekkoja pois. Oi autuutta!


Translation: I'm also very much into other sporty gear at the moment. 

Photo via J.Crew

3 kommenttia:

  1. Tais mun edellinen kommentti hävitä kuin tuhka tuuleen, joten yritän vielä kerran. Tuo J.Crew:n paita on upee ellei jopa täydellinen. Omistan vastaavan American Apparelilta ja unisex mallista huolimatta sekin on tosi kiva. J. Crew pitää kyllä poimia mukaan. Aikaisen kevään innoittamana ehdi jo tilaamaan Nikeltä kahdet tennarit, toisen wedgenä (sky hi), ja jos yhtään wedgeistä on innostunut niin suosittelen. Niillä on hyvä kävellä, pidempiäkin retkiä varmasti. New Balancet kiinnostaa myös, kiitos muistutuksesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou nou! Tää kommentti tulee tosiaan mulle asti ekaa kertaa.

      Toi on tosi ihana, mutta jostain syystä jätin kuitenki ostamatta, vaikka niin hipelöin livenä. Olin just ostanut yhden toisen paidan, jossa oli tuollainen korukaulus ja ehkä olisin kaivannut baseball-paitaa ilman sellaista.

      Mä olen miettinyt niitä Niken sky hi -kenkiä, olen sillä lailla semisti ihastunut ajatukseen. Pitää ehkä vielä hetki miettiä. :) Kivalta nekin kyllä näytti livenä.

      Poista
  2. Hauskaa, juurikin viime viikolla Jenkeissä hiplasin livenä tuota paitaa. Minulla se jäi ostamatta hieman turhan kalliin hinnan takia. Tai sitten ne muutama muu juttu, jotka olin jo ostanut, vaikuttivat asiaan : )

    VastaaPoista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!