keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

When in doubt - add pearls


Valkoisen, hurjasti karvastavan koiran emäntänä olen jotenkin vierastanut mustaa jo monta vuotta. Kuitenkin kun piti alkaa pohtia työvaatteita, musta tuntui monesti mieluisimmalta vaihtoehdolta. Olen ratkaissut asian valitsemalla mahdollisimman liukkaita materiaaleja, joihin koirankarvat eivät tarttuisi. Farkut ovat vahapintaiset ja paitakin jotain sifongin tapaista.


Paita/shirt: H&M
Farkut/jeans: Zara
Kengät/shoes: Pretty Ballerinas
Laukku/bag: Zara
Helmet/pearls: Shanghaista / from Shanghai
Korvikset/earrings: Swarovski
Kello/watch: Triwa
Rannekoru/bracelet: Tiffany&co


Kuten edellisessä postauksessa muutama huomasi, hiukset olivat päässeet venähtämään ihan liian hallitsemattomiksi ja oma värinikin alkoi tuntua lähestyvää kesää vasten vähän tummalta. Tajusin itse hiusten pituuden vasta kuvaa katsoessani ja rukoilin kampaajaani vastaanottamaan minut mitä pikimmiten. Ihana Pauliina teki minulle slotin ja hiuksista lähti maanantaina roima senttimäärä kuollutta purkkalatvaa. Lisäksi laitettiin vähän vaaleita raitoja. Nyt on taas hyvä olla. 


Vahapintaiset farkut saattavat jossain tilanteessa näyttää vähän nahkahousuilta, enkä kaivannut ihan niin rokkia vaikutelmaa. Niinpä lisäsin helmet. Se toimii aina, kun koen olevani vähän epämukavuusalueella. Omani ovat Shanghaista ja makeanvedenhelmiä. Helminauha on tosi pitkä, olen alun perin ostanut sen ystäväni kolmekymppisiä varten, joita vietettiin 20-lukuteemalla. 


Translation: This is what I wore yesterday.

16 kommenttia:

  1. Olipa taas ihana asu ja nuo pretty ballerinas- kengät! Tahtoo samanlaiset korolliset, mutta Stokkalta oli taas kaikista korollisista malleista kokoni loppu :(

    -Piritta
    http://piritta-headoverheels.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Oho, vai on korollisista pulaa. Jopas jotakin!

      Poista
  2. Rokki ja helmet on tosi hyvä yhdistelmä. Mä olen joutunut ratkaisemaan itseäni häiritsevät "liian" rokit asut vaan helmikorviksilla, kun en omista helmiä. Miksiköhän, selvästi mulla on puute korulippaassa. Sitten toisinpäin, niihin klassisiin asuihin on välillä kiva lisätä ripaus rokkia jollain pienellä jutulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rokki taas ei oo yhtään mun juttu, mutta tykkäsin tosi simppelistä asusta ajatuksena ja sitten tajusin sen vivahteen vasta, kun olin jo lähdössä ovesta ulos. :D

      Poista
  3. Kaunis asu ja helmet tuovat siihen pisteen iin päälle! Nuo korolliset ballerinat ovat tosi kauniit. Jotenkin enemmän chic kuin perusbalsut, tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Mä olen jo ihan rakastunut näihin kenkiin, täytyy hankkia jossain vaiheessa varmaan toisetkin jossain muussa värissä.

      Poista
  4. OIkein kivat noi korolliset, vaikka ensin näytti vähän ...noo...uskallanko sanoa että tätimäisiltä :D. Itse en oikein ole ollut kova ballerinafani koska minun jalat näyttää niissä tukeilta ja askel vaappuvalta :D Näitä korkoversioita voisi jopa ihan harkita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sama oli munkin eka ajatus, mutta sitten kuuntelin intuitiota. :D

      Poista
  5. Löysemmät housut kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysempi panta kiitos...?
      Norppa näyttää hyvältä; tämäkin asu toimii just 110. <3

      -C-

      Poista
    2. Anonyymi: Jossain formaalimmassa paikassa ehdottomasti joo. Meillä on aika vapaamuotoista, niin tästä ei mun mielestä muodostu mitään ongelmaa. :)

      C: Haha, uskollinen puolustaja! :D Mä luulen, että kommentoija viittasi edelliseen keskusteluun työvaatetuksesta, jossa puhuttiin siitä, kuinka tiukat housut on sopivat töihin, eikä mun ulkoiseen olemukseen, koska kukaan tuskin olisi niin epäkohtelias. :) Mut kiitti kehuista! <3

      Poista
    3. <3 Varmasti näin; en osannut muuta ajatellakaan, mutta mielipiteet voi esittää kauniisti tai olla hiljaa ja pitää omanaan. *ystävällinen hymy*
      Whatever, niin, musta (minusta ;) ) Sun asu toimii however, duunissa tai not, Sulla on tyyli hallussa, näytät hyvältä, just yes ja sillä sipuli. Ugh. <3

      -C-

      Poista
  6. Mä kävin Pauliinalla ekaa kertaa vajaa viikko sitten ja oon pitkästä aikaa tositositosi tyytyväinen mun hiuksiin. :) -viuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIva kuulla! :) Mäkin oon supertyytyväinen.

      Poista
  7. Musta toimii aina ja helmet kyllä täydentävät asun! Mutta mitäs tossa tokassa kuvassa on tapahtunut sun jalallesi kun näyttää oudolta... Kuvakulma vääräkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä tiedä? Oon nyt tuijottanut kuvaa monta minuuttia, eikä siinä mun silmään oo mitään erityisen outoa. :D

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!