torstai 28. elokuuta 2014

New in

For fall

Onnistuin löytämään Polyvoresta täsmälleen samoja juttuja kuin olin tilannut syksyksi. Olin ajatellut kuvata hameen ihan itse tänään, mutta vaatekaappimme ovat suojamuovien takana. Hameen ostin siis - ihan parhaasta hamekaupasta - Henkkamaukasta jo kesän alussa. Olin ihaillut Kerstin midihametta jo moneen kertaan, kun bongasin sattumalta verkkokaupasta tämän ja nappasin saman tien sen ostoskoriini. Jos Henri Lloyd tarjoaa parhaat mekot, niin H&M on aivan kiistatta suosikkini, kun hamekaupoille pitää päästä. 

Tilasin samasta paikasta tuon mustan merinoneuleen. Se on sellainen lyhyempi malli ja toivon sen tuovan hameen vyötäröä kivasti esille. Kollaasin kengät taas löysin Zalandosta. Olen ollut tosi tyytyväinen MICHAEL Michael Korsin laukkuihini, toivottavasti merkin kengät ovat yhtä hyviä.

Tällaista suunnittelin siis ainakin pukevani päälleni tänä syksynä töihin. Jotta kokonaisuus ei olisi liian hautajaisasumainen, aion yhdistää siihen vaalean laukun ja muita koruja kuin helmiä, vaikka ne kieltämättä sopisivat asuun paremmin kuin hyvin. Bisneskissan edellisen postauksen kommenttiosiossa lanseeraama "dress down one" kuulosti ihan mahtavalta määrittelyltä, jota itsekin yritän toteuttaa usein. Niinpä jättäisin hiukset tämän asun kanssa suosiolla aika rennosti laitetuiksi. Esimerkiksi sotkuponnari voisi tulla kysymykseen.

Translation: This is what I plan to wear to work this fall. 

12 kommenttia:

  1. Oivoi, kollaasissa on mun unelmalaukkuni... kovasti odottelen alekuponkia Stockalle jotta tuon saisin ostettua... :) Tuo hamekin näyttää tosi kivalta, kelpaisi mullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihana laukku, mulla on just tonvärinen. :)

      Poista
  2. Minä olen ihan vannoutunut Monica Vinader fani. Niissä koruissa on vain jotain.

    VastaaPoista
  3. Mulla on tuo laukku mustana ja olen tykännyt hurjasti! Vaan vielä tämän viikon olen päättänyt käyttää pinkkiä laukkuani (koska elokuuhan on vielä kesää) ja syksyn ruskeaa. Vasta joulukuussa on mustan vuoro :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on juts tonvärisenä ja mä tykkään kanssa ihan hulluna. <3

      Poista
  4. Hameesta sitten please asukuvia (tai lisää inspiraatiokuvia)! Mulla on tuo sama ja on se pariin kertaan päällekin päässyt, mutta vinkkejä kaipaisin lisää. Sitä paitsi se on erinomaisen kaunis hame, jota kelpaa kyllä kuvissa katsella ;)

    VastaaPoista
  5. Oletpa ollut jo toimelias syysvaatteiden suhteen! Itse röntöstelen vielä puoliksi kesävaatteissa. Hamonen on täälläkin hankintalistalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kun on viettänyt viimeiset pari viikkoa maalisissa verkkareissa, niin alkaa siistimpi olomuoto houkuttaa. :D

      Poista
  6. Jaiiiks! Arvaa kuka naputteli tämän postauksen luettuaan näin perjaintahurmoksessa itselleen myös tuon hameen ja neuleen... Hihiiii! Lähetääks joskus kaupungille käveleen, pyydetään Kersti mukaan?:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, ehdottomasti lähdetään. :D Laitetaan kaikki vielä pitkät vaaleat tukkamme vaikka ponnarille.

      Poista

Kiitos päivän piristyksestä eli kommentista!